Katselin 45 minuttia,aiheena laihdutus leikkaus,uskaltaisitko mennä sellaiseen?

Avainsanat: lihavuus leikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 20:48

Kyllä, jos se lääketieteellisesti katsottaisiin kohdallani aiheelliseksi. Pitkä prosessi, motivaatiota testataan preop painonpudotuksella, ja vaatii uuden elämäntavan opettelun. Siis elämä leikon jälkeen oltava säntillistä ja ohjeiden noudattaminen tarkkaa, koska vointi muuten hirveä.

Kysyjän kommentti

Asiantunteva vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 20:50

uskallettava on kaikki mikä on välttämätöntä,
kaikkeen mitä uskaltaisi ei pidä ryhtyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 20:50

Jo vain.Mulla tuttu kävi tammikuussa leikkauksessa ja elää normaalia elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 20:52

Jos sitä kaikkea pelkää, niin eihän sitten uskaltaisi edes nukkumaan käydä. Minun ajatusmaailmani on sellainen, että jos on tarkoitettu minun siihen kuolevan, niin se on siinä sitten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:02

En minä uskaltaisi mennä, yritän näin perinteisesti vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 21:07

Uskaltaisin, jos se olisi välttämätöntä terveyteni kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:09

joo, mut jos joku toinen maksaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 21:20

En tiedä uskaltaisinko, tietysti jos terveys olisi siinä kunnossa että olisi pakko jos meinasi selvitä niin sitten tietty.
Muuten en varmaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:41

Jos ylipainoa olisi,niin kaikkea muuta ensin kokeilisin ennen kuin leikkausta edes miettisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:45

En nähnyt ohjelmaa. Kyllä kokeilisin ensin itse laihduttaa. onneksi ei tarvi edes ajatella sellaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 22:19

En uskaltaisi mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 23:38

Jos terveys sitä edellyttäisi niin kai olisi ainakin harkittava,mutta muuten en..olen mieluummin Luojan luoma makkaroineni kaikkineni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 00:07

En uskaltaisi,en tosin nähnyt ky.ohjelmaa(ajatuskin siitä leikkauksesta hirvittää),mutta en myöskään tarvitse laihdutusleikkausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:49

En ole varma. Ehkä uskaltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:18

en tiedä, yksi puoli pelkää kauheasti, kun yksi hoitovirhe takana, mutta olen ihan hukas , kun pitäis pakosta laihduttaa , eikä ole yhtikäs mitään motivaatiota..liekö siitä johtuvaa , motiivin puute, kun on pakko ? en tiedä... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:08

Ei ole aihetta mutta jos olisin kehittänyt itsestäni läskivuoren, luottaisin lääkäreihin jos sitä suosittaisivat.
Tulee kyllä ajatus että jos ihminen ei pysty millään tapaa syömistään kontrolloimaan, hallitsematon ylipaino tulee kyllä takaisin.
Itse ottaisin ajoissa muut keinto käyttöön, sen verran itsekuria löytyy (taitaa olla jo geeneissä....)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:19

minä en ainakaan menisi.. kyllä laihduttaisin muuten. Tai paras konsti on kun ei koskaan päästä itseään lihomaankaan, vartioi jos sitä. Sitä on helpompi vartioida kuin lähteä jo valmista lihavuutta laihduttamaan