Onko muut napsulaiset katsoneet elokuvan Australia ja kommenttinne siitä?

Lisätty: 30.04.2009 - 07:42

Olin lukenut etukäteen elokuvan arvostelut ja juuri sen vuoksi leffan tilasimme ja katsoimme. Aika mahtipontinen, hieman sekavakin, mutta huonompiakin on nähty. Pikkuisen jäi sekametelisopan maku, sodasta, valkosen väestön ja aboriginaalien sekä vielä puoliveristen henkien taisteluista. Aika ajoin elokuvassa on hienoja kohtauksia niin, että meikäläinen tirautti muutaman kyyneleenkin. Nicole Kidmanilta odotin enemmän, mutta jotenkin hän ei saanut mielestäni oikeaa otetta koko hommaan. Tietokoneefektit leffassa eivät oikein natsanneet. Katsokaa silti, makujahan on monenlaisia.

Avainsanat: arvostelu elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 20:16

näin sen paluulennolla Shanghaista, mutta kun torkahtelin useammankin kerran filmin aikana niin aika turha kommentoida, täytyypä katsoa joskus hereilläollessa uudelleen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 19:44

en ole, mutta kiinnostaisi paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 20:22

En ole nähnyt kyseistä elokuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 20:25

Erittäin hyvä elokuva :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 20:31

Enpä ole kattonut, yllä olevan vastauksen jälkeen heräsi mielenkiinto nähdä kyseinen elokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 20:54

plaza.fi/kaista/elokuvat/elo...-australia

Oheisen arvostelun luettuani ei niin kauheesti kiinnostakaan nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:50

Enpä taida katsoa kun vasta sitten kun ja jos tulee telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:39

On ollut mielessä mennä sitä katsomaan mutta toistaiseksi on jäänyt. Huomaan että leffateattereidenkin esityksiä on karsittu eli joku esitys alka klo 11.15 päviällä, joku taas 15.15 jne ja on esityksiä vain parina päivänä viikossa eli hankalaa on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:01

Tyttäreni piti todella paljon ja nyt odotan kieli pitkänä, että hän ostettuaan elokuvan itselleen tuo sen minulle lainaksi. Odotukset on kovat, toivottavasti se ei latista elokuvaa.