www.kauppalehti.fi/5/i/talou...9/04/21683 Ihan totta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 19:30

Kyllä sitä itse pitää olla hintatietoinen ettei retkuun mene, seuraan itse hintoja eri kaupoissa ja joissakin hinta on aina sama ja toisessa kaupassa se hinta on tarjoushinta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 19:34

Entinen lähikauppiaskaverini kertoi samasta asiasta jo vuosikausia sitten, kun joku tuote haluttiin saada hyvin myytyä niin hintalappu vaan kirjoitettiin mahdollisimman suurella (hintaa ei tarvinnut alentaa) ja kaupaksi meni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:37

oho..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 19:41

Kun ostan aina samasta kaupasta ruokani, niin tiedän kyllä milloin on tarjous, ja milloin ei. Mutta jos ostaa eri kaupoista, niin voi olla vaikeampi hahmottaa tarjousta ja ei tarjousta, ellei se sitten ole kissan korkuisilla numeroilla ilmoitettu, ja on edullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:46

Olen huomannut saman ilmiön, jo kauan sitten, kun katsoo hyllyn reunasta (se pienellä präntätty) ja sitten iiisooo mainost, että tähän hintaan nyt myydään, niin totean, etä ihan saman hintastan tuo on kuin aina ennenkin, joten tämä on mielestäni kuluttajan harhaanjohtamist, joten oiskohan siihen lääkkeitä, on se niin väärin mielestäni, kun aattelee vanhuksii, yms. jotka aina mieltäneet nää 'kyltit', jot nythän on edullist?? eik sit ookkaan.... yhtään sen halvempaa kuin ennenkään...

Lisätty: 29.04.2009 - 22:07

ja sitten vielä tää oho.....

Lähteet:
K-kauppa ja sittari ainakin, muit ei nyt ihka heti tuu mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 20:24

Olen kiinnittänyt nimeenomaan C-Marketissa noihin tarjouksiin huomiota. Viisipussia eurolla! Ja pienellä alapuolella tai yksitellen 20 senttiä. Kova on alennus!
Itse tarkistan melkein aina onko se halpaa ja kassoilla saa olla tarkkana että se ilmoitettu alennus näkyy myös kassakuitissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 20:30

Jepp, kannattaa kiinnittää huomiota tuotteiden hintoihin ja tarjouksiin. Olen sen tietänyt jo aiemminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:56

Tällä tavalla ainakin vähän kiireessä ihmiset kuvittelevat ostavansa halvemmalla, jos eivät tarkkaile kilo- tai kappalehintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:29

kyllä saa itsekkin olla aikas tarkkana ja hinta tietoisena kaupoissa...jotta ostaako tarj.tuotteen vaiko norm.hintaisen, mutta tuohon isoon hintalappuun olen törmännyt ja kun katson paljonko on alkuperäis hinta, niin samhan tuo on kuin siin lapuskin on..