Pidetäänkö teillä pihakirppiksiä kesäaikana?

Lisätty: 29.04.2009 - 18:19

Täällä on sellanen villtys kesäaikana,ja ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 18:24

Ei meilläpäin, mutta olisi kiva jos olisi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 18:25

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:31

Lähin naapurimme etelään päin - asuu tuossa kahden ja puolen kilsan päässä - on jo kahtena kesänä pitänyt ja suunnittelee taas avaavansa, kunhan viimeisetkin lumiläntit ja jääsohjot ovat pihalta sulaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:35

En ole täällä ikinä sellaista nähnyt enkä kuullut, kirppiksiä on ihan tarpeeksi täällä muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 18:39

Hymyilyttää, sillä juuri päivällä ajattelin itsekseni että laittaisin kauppojen seinälle ilmoituksen, että meidän pihalta löytyy vaatteita ja kenkiä pienehkölle naisihmiselle. On nimittäin pakko tyhjentää tuo vaatehuone noista 18 kiloa sitten hommatuista vaatteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:45

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:47

Ilmoituksia niistä on koko ajan, joskus jopa autotallissa järjestetään niitä. Niistä en kyllä oikein löydä mitään vaikka suuri kirpputorien ystävä ja kävijä olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:57

tuossa muutaman korttelin päässä, entisellä rintamamiestalo alueella niitä on tavannut olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 19:00

ei pidetä, ei ole edes koskaan pidetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:26

Kyllä olen nähnyt pidettävän tuolla omakotitalo alueella,en ole ikinä sellaisella käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:33

Kyllä vain, mm. rivitalojen asukkaat tai jonkun kadunpätkän omakotitalojen omistajat yhteisvoimin niitä järjestävät ja kivoja tapahtumia ovat olleet. Joillakin on ollut myynnissä kahvia ja pullaa ja elävää musiikkiakin on järjestetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 19:33

En ole nähnyt enkä kuullut. Ainoat pihakirppikset olen nähnyt telkkarissa valtameren takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:40

ei pidetä.. asutaan niin kaukana ihmisistä, jotta ei tänne kukaan tulis ostoksille, turhaan levittäisin tavaraa nurmelle, tai vois oikeesti tuikata tulen perään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:01

Entisessä paikassa pidettiin, hauskaa mutta kamala vaiva. Työhön nähden laiha saalis ja loppuajasta ostettiin sit toisiltamme krääsää. Eli tää kerrostalosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 00:17

Ihan ihme ja kumma ,olen jopa täälläkin nähnyt piha kirppiksen, Puerto Ricossa tuossa paikallisten asuma alueella oli tehty pöytiä ja siellä kävi kuhina pöytien ympärillä.
Hauska tapahtuma, valitettavasti ei ollut kamera mukana, jotta olisi saanut kuvamateriaaliakin siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 00:25

Täällä mun kotinurkilla-ja kortteleissa on jokakeväinen perinne pihakirppikset,joka ukko ja akka(melkein)ronttaa kamaa pihalle,esille ja vieraat,uteliaat ihmiset palloilee meidän pihoilla hypistelemässä ja kuikkimassa meidän pihoilla.
Kerran olen yrittänyt kaupata,mutta kun mulla on paha,paha luonnevika,etten pysty luopumaan mistään,niin pn hankala myydä mitään,joten olen vain mukana statistina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:46

Ei pelailla kirppupelejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:41

itse en ole pitänyt, mutta täälläpäin on kesällä useidenkin perheiden pihoilla kirppiksiä ja olen tehnyt niiltä hyviä löytöjä edulliseen hintaankin....