millaisia puhdistusaineita tarvitaan kodin puhtaana pitämiseen? miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 18:13

Ainakin tarvitset astianpesuun aineen, sekä wc -pytyn pesuun oman aineen, ikkunanpesuun on aineita, mutta käsitiskiaine käy siihen myös, lattioihin tarvitset oman aineen, ja yleispuhdistukseen on hyvä olla myös jotakin, miksi? saat kotisi puhtaaksi aina ei pelkkä vesi riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 18:03

linkistä hyvät vinkit:

plaza.fi/ellit/koti/kodinhoi...-luonnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 18:37

Super 10:llä, Fairylla ja lattianpesuaineella, riippuu minkälaiset lattiat ovat - kaikille pinnoille on omat pesuaineet. Noilla pesee ja kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 18:42

kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:47

Astianpesuun Fairya,muihin kohteisiin esim.Tolua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:51

Edellämainittujen aineiden lisäksi voisit lorauttaa vaikka vähän etikkaa WC -pyttyyn. Antaa raikkaan tuoksun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 19:01

astioiden pesemiseen meillä käytetään fairya, mäntysupa on myös yksi mitä käytetään yleispuhdistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:34

Astianpesuaine käy moneen paikkaan, parketille sekä pesutilojen pesuun omat aineensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:52

Astian pesuaine,WC pöntön-aine laminaatti-pesuaine ja yleispuhdistus-uunipuhdistus-aineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 23:45

Mäntysuopa on aika takuuvarma pesuaine moneen tarkoitukseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:48

Siivoamalla siistinä kuin sika pienenä ja vähän isompanakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:05

Peruspesuaineet, yksi emäksinen ja toinen hapan sekä neutraali Fairy - niillä pärjäät hyvin. Jos täydennystä haluat katso www.suurisiivousopas.fi/

Ja miksikö? Lähinnä siksi, että bakteerit eivät kuole pelkällä vesipesulla ja aineiden avulla vältyt liialta hankaamiselta. Ja kaikkien aineiden lisäksi hyvä MIKROKUITULIINA. Se on aino oikea siivousliina, kuivaa tehokkaasti, ei jätä rantuja eikä pyyhkimisjälkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:39

Tiskaukseen tolu astianpeuaine,ajax yleispesuaie, vim hakausnestettä, ikkunanpesuainetta, konetiskiin san kontiskitabletit ym:ta.