"Blanco", mitä kaikkea sana tarkoittaa?

Lisätty: 29.04.2009 - 19:15

Ei vielä yhtään oikeaa vastausta. Viini voi olla jonkun blanco mutta se ei ole oikea vastaus.
Ei valitettavasti joninkaan vaikka siinä oli paljon tekstiä.

Lisätty: 30.04.2009 - 13:42

Ei vieläkään ole oikeaa vastausta. Jos olisi joku ammattilainen niin tietäisi varmaan, heille hyvin tärkeä, myös yrityksille jotka niitä tekee. (vihje tuottet laitetaan varastoon vähäksi aikaa)

Lisätty: 30.04.2009 - 13:43

Ei ole tyhjää, ei sinne päinkään.

Lisätty: 30.04.2009 - 19:06

Orginaali voi olla lähellä mutta se ei ole oikea vastaus, mutta orginaaliin se jotenkin liittyy. Niitä tehdään suuria määriä.Kun ajatusta virittelee niin sen tietää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 15:57

Espanjankielinen sana blanco tarkoittaa:

1. valkoinen väri
2. valkoihoinen
3. kohde
4. maalitaulu
5. otsatähti
Adjektiivit
6. valkoinen väri
Muut/tuntemattomat
7. valkea
Suku: m.

Taivutusmuodot
Monikko blancos
Feminiinimuoto blanca

Lähteet:
www.sanakirja.org/search.php...&l2=17

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 15:57

Minä tiedän vain että se tarkoittaa puhdasta valkoista paperia jonka minä sotken musteella laskuja tehdessäni. Mutta varmasti muutakin. Valkoviinikin taitaa olla Blanco.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 16:23

Blanco Spirituals on Ismo Alangon ja Teho Majamäen Ismo Alanko Teholla -duon ensimmäinen albumi, joka julkaistiin 27. helmikuuta 2008. Albumin on tuottanut Jori Sjöroos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 16:30

vermut blanco on aperitiivi melko hyvä maista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:51

Tyhjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:47

Äitini vitivalkoisen kissan nimi Blanco!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 00:23

Meidän vahtimestarin nimi on täälä Blanco!
Edellä on jo tarjottu monia vaihtoehtoja, toivottavasti olet saanut oikean vastauksen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:21

Tyhjä. Esim. jokin sivu on balnco=tyhjä, paperi on balnco. Yleinen ilmaisu mielestäni.

Lisätty: 30.04.2009 - 12:51

Blanco tietysti....= tyhjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:01

Levy-yhtiö
www.blancoynegro.com/principal.htm
The Jesus & Mary Chain yhtyeen ensimmäiset levyn tehtiin tuolla.