Mitä kaikkea ihmisarvo sinulle merkitsee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 18:46

Se, ihmisarvo on ja pitää jokaisella meistä, olkoon renttu tai pressa, tms. eli mielestäni jokaista ihmistä pitää kohdella samalla arvokkaalla tavalla/kunnioittaen, riippumatta heistä/heidän taustoistaan, varallisuudestaan, tms.

Lähteet:
tästähän riittäis tarinaa, mutta tämä nyt näin lyhyesti...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 13:32

ihminen.. ihme.. ihmeellinen... .. siinä se on. Kun on ihminen on arvokas. elämää pitää suojella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:36

Ihmisarvo merkitsee minulle hyvin paljon.on tärkeää että ihmisarvot ovat kunnossa.Ihmisen arvoa kun ei voi rahassa mitata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 13:45

Silloin sen huomaa mitä se merkitsee kun sitä ei saa omalla kohdallaan. Itse pyrin arvostamaan ja näyttämään sen läheisilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:51

KAIKKEA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 16:56

ilman sitä ei paljon muutakaan olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:52

Koko elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:53

Ihmisarvo olemassaolon perusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:36

Jokainen ihminen on ikään, sukupuoleen,ihonväriin, varallisuuteen ja uskontoon katsomatta samanarvoinen eli arvokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:23

Tasa-arvo ja lasten oikeudet.