Mikä olisi paras ajankohta ostaa matkat kun syyskuussa reissuun lähdössä??

kyprokselle lähdössä. Tarkoitus olisi agia napaan päästä.

Lisätty: 29.04.2009 - 12:33

kahdenviikon reissulle lähdössä ja olisi pakko lähteä 30.8-2.9 välisenä aikana että kerkeän taas takaisin töihin ajallaan. matkan budjetti on vaan minimi.

Avainsanat: liput

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 12:11

Jos lähtöpäivän tietää niin tietysti mahdollisimman pian. Parhaat menee ensin. Mutta jos lähtöpäivällä ei ole niin nöpönuukaa, niin kannattaa jättää sinne lähemmäksi ja katsoa äkkilähtojä. Säästöt voivat olla toisen matkalaisen matkan hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 12:18

Tuossa sen Ida jo sanoikin. Jos on tarkoin määritelty sinun lomasi niin ei oikein voi äkkilähtöjä jäädä kyttäämään. Niillä kuitenkin pääsisi edullisimmin reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:34

varaa jo vaikka tänään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:58

Itse varasin viime vuonna jo kesäkuussa Kyprokselle Larnakaan matkan. Yleensä suosin äkkilähtöjä mutta tuolloin se ei aikataululliista syistä ollut mahdollista. Aika niukasti oli enää silloin kesäkuussa paikkoja tarjolla eli kannattaa jo nyt alkaa varailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:56

Tee heti päätökset , jos aiot lähteä. Edullista hetkeä ei olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:01

Varaus kannattaa tehdä mahdollisimman nopeasti, vaikkapa jo tänään. Valikoimaa ja vaihtoehtoja on ehkä vielä tarjolla, mitä pidemmälle aika kuluu sitä pienemmäksi vaihtoehdot käyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 16:33

pari viikoa aikaisemmin saat edullisesti. varmaan on matkoja joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:33

Minä neuvon ostamaan tarpeeksi ajoissa,et pääsee mieleiseen paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:10

Joo, tosi aikaisin kannattaa.