www.iltasanomat.fi/matkailu/...id=1679830 Kuinka monta kertaa pitää varoittaa ihmisiä? Olen monesti varoittanut?

Riiassa tämä on maan tapa. Kuinka monesti pitää ihmisille sanoa, ettei korttia saa päästää näköpiiristään sekunniksikaan.

Avainsanat: riian huijarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 11:42

Kyllä nämä huijatuksi tulleet sitten oppivat ja uskovat kun kohdalleen tulee.
Meidänkin isäntä on sitä mieltä, että kokeilkoon onneaan täältä pesee, kun olen huomattanut rahapussin pidosta perstaskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 11:50

aika paha juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:58

Varoitukset näköjään turhaa,olikohan tuossakin vähän känni syynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:02

Me suomalaiset ollaan liian luottavaisia ulkomailla, suomessa ei tuollaista tapahdu ,niin ei kiltti ihminen mene sen korttinsa perään ulkomailla maksaessaan. Voisi sen ravintolan nimen julkaista jossain lehdessä niin ei sinne ainakaan suomalaisia menisi. On ravintolalta hyvin lyhyt näköistä toimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:09

eipä taida ihmisten varoittelu riittää.. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 12:15

Suomalainen ei usko, ennen kuin kokee itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:18

Se mitä Riikassa tapahtuu nykyään, on aika karmeata. Viime viikolla oli asiasta juttu Helsingin sanomissa.
Sen nyt saattaa arvata että rikollisuus rehottaa kun maa on konkurssin partaalla.
Riga in your pocket-kirjasessa on kuulemma listattu paikat jonne ei kannata mennä, tulee sisäänheitetyksi, on pakko ostaa kallis drinkki joka on siis tosi kallis, ja jos et sitä tee, oli jotain muita vielä pahempia seurauksia. Ovi menee kiinni, et pääse pois, sinut putsataan täydellisesti eli rahat, luottokortit ym.
Ei tulisi mieleenkään mennä Riikaan. Poliisit ovat samassa remmissä, sanoivat toimittajalle että asiakkaat ovat humalassa, siksi käy näin! On siinäkin selitys ryöstöille. Baltit osaavat rikollisuuden eri muodot. Onneksi on vielä yksi Baltian maa joka on turvallinen.

Lisätty: 29.04.2009 - 12:22

Jos menette Riikaan ,ostakaa tuo kirjanen, siinä ne pahimmat paikat on sanottu, Yhdysvaltain lähetystön kautta on tiedot sinne tulleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:00

törkeää toimintaa, siis täysin. Ottavathan opikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:55

Riika on kaunis ja erittäin mukava kaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 17:16

Niin paljon ei pysty varoittelemaankaan että kaikki uskoisivat/muistaisivat joka tilanteessa.

Näitä riskejä on paljon muuallakin, Riika vaan on saanut nyt paljon huonoa mainosta (syystäkin ) tässä asiassa .