Kilpailu lähenee loppuaan.Jäätkö kaipaamaan vai huokaisetko helpotuksesta vai oletko antanut jo periksi?

Ketä veikkaat voittajaksi?Haluatko tietää kilpailun jälkeen kuka voitti lahjakortin?

Avainsanat: napsun palkintokilpailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 11:33

Ei minua hetkauta tippaakaan. En ole kade, enkä sen takia napsuttelua lopeta jos arpaonni osuisi vaikka sinun kohdallesi.

Lisätty: 29.04.2009 - 11:38

Kaunis ajatus Arnipoppa ja kiitos kunniasta, mutta tämä kilpailu on ymmärtääkseni ihan virallinen arpajaisjuttu. Ketä onni suosii, sitä suosii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 11:34

Minkä lahjakortin,ei paljon hetkauta.En edes tavoitellut sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:35

Olen antanut jo periksi. En mieti pisteitä kun välillä vilkaisen kympin kärkeä niin pesäero senkun kasvaa. Mukavampaa vain kommunikoida kuten ennenkin. Voittajaksi veikkaisin Idaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:39

Elämä jatkuu normaalisti eteenpäin, ei tää kilpailu ole vaikuttanut millään lailla tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:41

Ei merkitystä on sijoitus 199 vai 3. Kaikki ei näköjään vieläkään ymmärrä tätä kisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:41

Huokaisen helpotuksesta ja toivon ,että seuraava kortti arvotaan jollain toisella systeemillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:48

Ei minuun vaikuta mitenkään, oli kilpailu tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:52

kyllä mä myönnän että vähän huokasen helpotuksesta. en aio lopettaaa napsuttelua tietenkään, mutta en ehkä vastaa enää ihan kaikkiin kysymyksiin.. en veikkaa ketään voittajaksi.. ja kyllä haluaisin tietää kuka sen voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:07

Onnea vaan sille joka voittaa. Napsuttelu ei lopu ainakaan minun kohdalta, mutta taukoa tulee vähäksi aikaa, kun loma sen kuin lähenee...Kait me nyt saadaan tietää kuka voittaa? Ylläpito hei kerrottehan meille??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:11

Yritetäään viellä.. :) myöhässä tulin ja taitaa olla onnetonta mutta yritys sentään hyvä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 12:14

Miksi se vaikuttaisi napsutteluuni, vaikka kisa loppuu? En löydä yhtään syytä sellaiseen toimintaan. Jatkan entiseen malliin, ja luulenpa, että Papiti saattaisi voittaa, tai ssatu. Se olisikin ihanaa, että matka menisi sellaiselle, joka sitä tosiaan voisi hyödyntää. Itselläni on vähän niin ja näin olisiko sille käyttöä. Kotimaassa kyllä olisikin, mutta minkälainen lienee tuo lahjakortti. Aika näyttää kuka sen saa, ja tietohan tulee varmaankin julkisesti tietoon, niin kuin edellisessäkin arvonnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:37

Ei minulle vaikuta mitenkään loppui tai ei. Ketä onni suosii, hän olkoon onnellinen:)
Ihan muuten vaan täällä vastailen silloin, kun koneella olen ja tuntuu, että on sellainen kysymys, johon olisi järkeä vastata tai osaisin sanoa asiasta jotakin.
Tottakai meille kerrotaan kuka voittaa lahjakortin, niinhän on tapana tehdä kaikissa arvonnoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:45

Sanon ihan rehellisesti etten tuo mahdollisen voiton takia ole tänne kirjoitellut joten elämääni se ei vaikuta millään tapaa. Summakin on aika pieni, yhden keskinkertaisen valmsimatkan hinta.
Tietysti jos on kovasti kirjoitellut ja voitto menee muualle, sitä tietysti harmittaa.Pakkohan tulos on ilmoittaa tiedoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:54

Minusta olisi kivaa, jos arpaonni suosisi jotain jolla olisi ihan pari pistettä. Saataisiin ainkin nuo anonyymit hiljaisiksi.

Mutta luulen, että joku nimimerkillinen voi olla myös anonymina kiukuttelemassa ja se on minusta ikävää. Ja se syö jotenkin foorumin uskottavuutta. Minä olen ruvennut epäilemään vähän kaikkea.

Jos vaikenen foorumilla haluaisin ainakin joiltakin kavereiltani sähköpostiosoitteet yhteydenpitoa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:56

Tottakai olisi kiva tietää kuka onnekas voitti skaban :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:59

Tottahan toki olisi kiva voittaa, vaikka en sitä varten napsuttelekaan. uusia kilpailuja tulee varmasti aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:02

Miten niin kaipaamaan? eihän tämä napsu mihinkään kilpailun myötä katoa.
En tiedä kuka voisi voittaa mutta oma epäilys ettei ainakaan sellainen jolta on jatkuvasti tullut valituksia viestiensä sisällöistä.
aiheuttaisi liikaa valituksia.
Joku siis jolla on ollut hyödyllisiä ja sääntöjenmukaisia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:27

Ilmamuuta olisi hienoa voittaa! osaksi tänne kai alkuunsa sen vuoksi mukaan lähtikin.. ilmamuuta kiinnostaa voittaja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 17:12

Eihän tämä mikään kilpailu ole ollutkaan, arpajaiset on luvattu pitää Vapun jälkeen ja onekkain sen voitaa.

En myöskään ymmärrä ketä tai mitä tässä nyt pitäisi ruveta kaipailemaan? tai mistä syystä voisi huokaista helpotuksesta?

Ilmoitus arpaijaisten voittajastahan tulee näille sivuille automaattisesti minun haluistani riippumatta.

Periksiantaminen tässä yhteydessä? en ymmärrä mitä tarkoitat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:59

Ei vaikuta ja onnea sille joka voittaa. Tottakai kiva kuulla kuka on onnekas. Napsuilen kun napsuilen, eikä kisa siihen vaikuta. lomalla varmaankin hiljaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:38

Ei vaikuta mitenkään napsutteluun,koko arpajais homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 00:45

Arpa ratkaisee ja kyllähän ylläpito ilmoittaa voittajan,kuten aikaisemminkin,näköjään.Napsuttelu jatkuu,tottakai.
Onnea tulevalle voittajalle,mitähän arpajaissysteemiä nimim.anonyymi mahtaa tarkoittaa toivomuksellaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:00

kyllä sieltä varmaankin joskus taas uusi arvonta tulee ja en anna vielä hyvästejä napsulle, vaikka en niin paljoa ehtiskään täällä olemaan , kun kesä saapuu ja reissataan, mutta aina silloin tällöin kävästä täytyy kyl...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:06

Palkinto olisi voinut olla 3x300 euroa.
Näin olisi tullut kolmelle ihmiselle hyvä mieli.
Toivottavasti sen saa sellainen joka on oikeasti yrittänyt vastata kysymyksiin eikä vaan kopioinut aikaisempia vastauksia.