www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...81?ref=rss

Enemmän viinaa kansalle ja myyntiä vapaammaksi ja kellon ympäri?

Avainsanat: järki hoi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 12:06

Eihän se ole viinan vika jos tuollaista tapahtuu. Se on sen ihmisen syy, joka sitä viinaa ottaa. Ei kukaan järkevä lähde rattiin kännissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 11:25

Kyllä se sopii.Mutta rattijuoppojen tuomiot pitäisi koventaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:28

Alkolukko

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 11:29

Nollaraja ja lisää poliiseja vahtimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:32

Selvä asia,ja joka päivä palkinto sille ,kuka pystyy juomaan eniten, palkinnon suuruus 1000€ näin on näppylät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:46

Jos otat et aja, jos ajat et ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:53

viina pitäis kieltää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:15

ihmisiä on niin monen laisia.. mun mielestä rattijuopoilta pitäs se auto pois viedä eikä korttia.. kyllä ne ilman sitäkin voi ajaa.. varsinkin kännissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:58

Viinan kieltäminen ei ratkaise tuota ongelmaa..alkolukko ja kovemmat rangaistukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:04

sopii minulle. Alkolukko voisi kyllä tulla jokaiseen autoon, ja tuomiot kovemmaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 15:20

Auto nopeammin pois, viikonloppuna sama ukko kärähti kahden tunnin välein ja ihan sattumalta normaalin valvonnan yhteydessä. On myös hörhöjä jotka ovat kärähtäneet yli 30 kertaa vuoden aikana, siis ajavat aina viinan tai jonkun muun speedin voimalla, ei kukaan jää joka kerta kiinni. Auto valtiolle nopeammin ja jos ajaa sen jälkeen kaverin autolla niin kaverille myös kunnon sakot. Nykyisin tuomiot ovat lähinnä naurettavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 04:27

Kovemmat rangaistukset humalaisena tai huume/lääkehörhöissä ajosta, auto valtiolle.
0-raja teille ja vesille.