onko kenelläkään vinkkiä, kuinka ruokahaluttoman kissan saa syömään. Eläinlääkärissä on käyty.

Avainsanat: kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 10:52

Oletko kokeillut kuten siinä mainoksessa: aitoa kermaa!
Ei eläin väkisin syö. Mutta jos lääkärin mielestä ei ole mitään hätää, niin odottele rauhassa, kyllä kisu sitten syö kun nälättää. Onko eläimille olemassa ruokahalua kiihottavia lääkkeitä, kokeilisitko niitä.

Lisätty: 29.04.2009 - 10:54

Tuli mieleeni juoksuaika. Oma uroskoirani nimittäin narttujen juoksuaikana ei syö eikä juo ja on muutenkin maansa myynnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 10:53

Kokeile katkarapuja ja kermaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 10:54

Matokuuri.
Oletko varma,ettei syö ulkona eläimiä mahaansa täyteen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:54

Kissa voi olla syömättä useamman päivänkin. Toki on kuitenkin hyvä selvittää, ettei taustalla ole mitään sairautta, kuten tässä tapauksessa on jo tehtykin. Idan vinkki kerman tarjoamisesta tuli minullekin heti ekana mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:17

Herkkuja minä ainakin tarjoan silloin, kun on ruokahaluttomuus päällä. Tosin ei se paljoa auta. Pari kolme päivää on syömättä joskus, mutta sitten maistuukin taas hyvin. Vettä juo kyllä, ja muutaman raksun silloin tällöin paastonsa aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:36

Mitä sitä tuputtamaan kissa tietää itse milloin on nälkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:15

Vilmalle tarjoan kyseisessä tilanteessa ensi matokuurin ja monesti ruokahaluttomuus on ollut juuri sitä. Juoksuaikaan ei jouda syömään..miauuu, kun on muut asiat mielessä, sanoo meidän Vilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:18

niin. matokuuri, herkut juoksuaika. eiköhän siinä ne tärkeimmät jo tullut.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:07

Meillä oli sama juttu niin saatiin sellainen annostelija johon laitettiin jotain tahnaa mikä on kuulemma kissojen suurinta herkkua. sitten vaan katti syliin ja pakkosyöttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 20:38

Kyllä kissa syö,kun tulee nälkä,kun muuten on kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:53

onko kisusi ulkona myöskin yksin..? joskos siellä syö hiiriä, eikä jaksa sisällä syödä mitään, mutta ystävälläni oli tyttökisu ja oli niin vähän ruokanen , että söi 1 teelusikkallisen vain kissanruokaa....yritä katkiksia, seitä sulattettuna tai jotain mikä on sen suurta herkkua...