Onko valtakunnassa taas hyvin....

...kun Matti palasi rakkaan Mervinsä luo?

Avainsanat: matti mervi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 10:40

Tämän kyllä jo osasi arvatakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 10:50

Tämän takia minä silloin sen veikkauksen tuolla aiemmin laitoin.
Ei se Matti ikinä kasva aikuiseksi. Sääliksi käy tätä tyttöparkaa joka omien sanojensa mukaan ehti menettää maineensa tämän takia. Jos Matissa olisi miestä hän esittäisi julkisen anteeksipyynnön tälle tytölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:54

Ohitan kaikki Mattia koskevat jutut.Tympii koko tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:12

Kiitos että tiedotit asiasta, nyt on sitten valtakunnassa asiat hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:14

Näinhän siinä pitikin käydä. Johan sitä näin arveltiin tässä joku aika sitten tälläkin palstalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:16

hömpppää hömppäää.. julkisuuden tavoittelua. Pysyy muistissa kun pysyy otsikoissa:) sitähän se vaan on.. tyttö raukka säälittää, jota höntäytettiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:17

Viisaita ne jotka osaavat rahastaa typeryksien uteliaisuudella ja tirkistelyn halulla.
Uutiset loppuisivat, jollei näitä pellejä olisi joita kiinnostaa toisten yksityiselämä.
Vilauskin nykästä lehdessä ja jo kansa juoksee ostamaan seiskaa ja iltapäivälehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:29

Ei ole: lamasta kriisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:36

Olisi varmaan paremmin jos Matti ja Mervi pysyisivät poissa julkisuudesta ja eläisivät vain toisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:42

Varmaan heillä,ja lehden toimittajilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:55

evvk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:04

Kyllä. Ja olihan se ihan varma juttu,että näin käy :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:13

Vai niin siinä kävi, mutta sehän oli odotettavissa. En ole vielä juoru-uutisia ehtinyt selaamaan. Voisivat jo tosiaankin pysytellä omissa oloissaan, mutta lehdet urkkivat nykyisin kaikki mahdolliset asiat ja repivät raisuja otsikoita milloin mistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:18

sais se matti jo kadota julkisuudesta kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:09

Tiedossa oli, enkä nyt tiedä onko asiat nyt hyvin, paremmin ainakin. Kyllä se Mervi osaa paremmin pistää vastaankin jos alkaa iskuja tulemaan päin näköä.
Sen päivän vaan haluaisin nähdä kun se pirun matti häviäisi kokonaan julkisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:08

onko kyse textailija matista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 17:22

kaikki hyvin ja Matti on tilinsä saanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 20:39

Hyvä,että kerroit,saan taas nukuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:12

Kylhä sen melkee arvas,et takas Mervin luo menee vaik olinki ilone ku kuulin et on muuttanu pois.Tulis vaa Matti järkiisä ja ottas lopullisen eron Mervistä ja ettis paremman naisen itellee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 04:08

Leikitään vain taas kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:02

tuo olikin jo odettavissa ja valtakunnassa taas kaiki hyvi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:10

Tuota osasi jo odottaa että noin siinä loppujen lopuksi käy. että kyllä routa porsaan kotiin ajaa. sehän on sanonta. mutta en pidä niistä juoruista lainkaan. 7 lehti on tylsä kun siellä on niin pajon juttuja että Matti sitä Matti tätä. en jaksa edes lukea sellaisia juoruja.