Tulisiko alkohoilin myynti lopettaa jo tänään klo 12.00 ? Tämä olisi jo ihan uskomattoman ihana asia, vai mitä?

Avainsanat: selvä täysijärkinen vappu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 10:04

Näytät tukevan alkoholin pimeää myyntiä...?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 10:06

Sehän tietäisi vaan hirveää ryntäystä Alkoon tänään aamupäivällä. Wappuviinat kun hankitaan joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:07

Kyllä valtion bisneksen täytyy toimia että rahaa kassaan tulee, hyödyttää meitä myös, ei se veroraha ihan kaikki mene alkoholin negatiivisen puolen hoitoon. minusta mitä ihmisiä olen tavannut ja kuunnellut niin entiset alkoholistit ovat kaikista eniten tuomitsevaisia toisten alkoholin käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:15

minulla ei asiaa alkoon vaikka pistäis jo hetikin ovensa kiinni, olen skumppapulloni hankkinut kauankauan sitten...meinasitko , että ois kansakunnalla siten raitis vappu ? voin sanoa , että ei, pitäis kieltää kauppoja ym.paikkoja myymästä alkon tuotteita ja se tuskin onnistuu....joten ainut missä itse voisit olla törmäilemäti humalaisiin ois, että olet sisällä, tai jos sinulla on jossain sellainen paikka missä ei ole muita , kun sinä ..ei lähimainkaan, niin saat olla aika rauhassa ...hyvää vappua myöskin sinulle ja ei olla kovin ahdasmielisiä...toki suon ilon, mutta en väkivaltaa...joten siinä mielessä rauhallista vappua kaikille....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:16

Mun mielestä saisivat olla auki aina,non stoppina,pyhää ja arkea.24 tuntia vuorokaudessa.sillä vanha totuus on.Ryypätkkää kun on ryypyn aika.Tulee aika ,sellainenkin ,kun ei ryyppy enää maita.Itse en osta viinaa koskaan,etes lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 10:26

Kyllä. Nämä samat ihmiset paasaavat naama punaisen huumeita vastaansamaisella palstalla ja sitten täällä suosivat toista yhtä vaarallista päihdettä.
Kaksinaamaisuutta sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:37

Ei pidä.Sitten viinaa hankitaan mistä tahansa hämäristä paikoista ja tuhlataan kaikki perheen rahat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 10:45

Vieläkö pitäisi tiukentaa? Kyllä ne ihmiset ehtii viinansa vielä muualtakin hankkia. Pikakeikalle vain Tallinnaan, kyllä siellä myydään. Ja samallahan sen Vappunsa voi sielläkin viettää, ei kukaan kyttää eikä vahtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:09

Alkot saavat puolestani olla auki vaikka vuorokaudet ympäriinsä. Itse en siellä käy. Olutta juon, jos jotakin juon, ja sitä ostan ruokakaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:14

ne jotka haluaa, ehtii kyllä hakeen vaikka olis kiinni viikon. Ei se aukioloaijoista ole kysymys vaan viinan himosta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:33

EI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:56

joo, olisi todella hyvä asia :) vois lakata myymästä kokonaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:02

Eipä haittaisi, viinaa ei meille osteta.
Viinakortti takaisin, se olisi hyvä idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:05

Eipä siitä apua olisi. Ne jotka sitä tarvitsevat ,hakevat sen vaikka mistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:30

joo sopii mulle. meillä ravintolatyönekijöiltä ei ainakaan loppuisi työt kesken kun ihmisiltä loppuu omat juomat niin pitää tulla meille.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:56

Sitten viinat olisi ostettu jo ennen sitä puoltapäivää. Näinhän se menee. Perheissä, joissa viinaa käytetään olisi jo tänä iltana viinahuuruisia ihmisiä vappua juhlimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:02

Itselle on se ja sama monelta Alko sulkee ovensa,mutta en uskoisi tuosta olevan vastaavaa hyötyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.04.2009 - 13:09

joo, pitäisi ehdottomasti että pimeä myynti tulisi taas hyvin suosituksi, rahaa säästyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 17:30

Ei sillä aikaisemmmin sulkemisella ainakaan mitään positiivisia vaikutuksia olisi. Jos halutaan elvyttää vanha salakuljetus ja pimeän viinan myyntibisnes , niin kiinni vaan vaikka kokonaan.

Lisätty: 29.04.2009 - 23:43

VAPUN AUKIOLOT

ma–ke 9–18 (20)
to 9–18
pe kiinni
la 9–16 (18)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:40

Hiukkapikkusen asenteellinen kysymys;)... kun itte kyssyy ja itte vastaa, niin tullee tyydytetyksi. Semmoinen on suomalainen (nainen). Ansaitsemaansa vappua itse kullekin säädylle moraali-(ttomista) käsityksista piittaamatta - tasapuolisesti!