Poppana liina pesua vailla,kuinka pesen sen?

Olen kudottanut se kutojalla ja se pitäs pestä,värit ovat punainen raidoitettu valkealla.

Avainsanat: käsityö taide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 08:38

itse olen pessyt niitä pyykkikoneessa ja hienopesu, eli käsinpesuohjelmalla.....mutta kannattaa se tarkistaa..

Kysyjän kommentti

Puhdas tuli poppanastani,eikä värit sotkeutunut,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 08:29

Ehdotus: pese ensin kuin matto, jos ei puhdistu, pese kuumemmalla vedellä ja pulverilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 08:30

Ota varmuuden vuoksi yhteyttä kyseisten tuotteiden valmistajaan.

Ohessa yhden valmistajan ohjeet.

www.snt-group.net/poppanavak...arkelo.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 08:45

Jos värit ovat niinkin erilaiset kuin punainen ja vaalea niin pese EHDOTTOMASTI 60 asteessa ilman linkousta. Muuten saat vaaleanpunaisen liinan. Itse kudon kaikki poppanaliinat suomalaisesta puuvillasta, joten jos olet kudottanut liinan niin uskon sen olevan kotimaisesta tehty. Kuivata tasaisella ja silitä mittoihinsa hieman kosteana liinan läpi (muuten silitysrauta kiillottaa kudotun pinnan ja värit haalistuvat).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 09:01

minä olen pessy ihan 40 asteessa kirjopyykissä. minulla on valkoinen missä on molemmissa päissä punaiset raidat sit toisessa poppanassa on kirjava väritys. jotain keltaista,vihreää,oranssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:39

Pesen koneessa hienopesussa +30 asteisessa vedessä.Hyvin toimii,eikä poppana vahingoitu mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 11:06

Koneessa olen pessyt omani. Ei ole mennyt pilalle. Pitää kai kuivattaa vaakatasossa, ettei värit sotkeennu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:29

koneessa olen myös pessyt. hienopesu ohjelmalla.