missä on päivystävä apteekki turussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 23:15

luin tuolta netistä, että turulla ei olis yöpäivystystä, itse asun tässä turun kupeessa ja meiltä antaa lääkäri aloitus pakkauksen, joka riittää siihen asti, jotta apteekki aukeaa, yliopistonapteekki sulki ovet just 23.00..tarkasta nyt itsekkin vielä, kysy vaikka numerotiedustelusta...tovottavasti saat apua...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 00:15

Yliopiston Apteekki
Käyntiosoite Yliopistonkatu 25
20100 TURKU
Avoinna joka päivä 8-23
Puhelin 030 020 200
Muuta en minäkään löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 05:46

Apteekeilla ei ole enää sellaista yhteistyötä että joku päivystää tämän viikon ja toinen ens viikon. Kaikki tekevät omaa tulosta ja aukioloajat ovat sen mukaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:43

Päivystäväää apteekkia ei enää ole,mutta Kauppatorin apteekki palvelee klo 23.00 asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 12:24

eikös se kaupungin sairaalan apteekki ole pidempään