Millä muilla sivuilla Napsulaiset ehtii käydä, kun tänne tulee niin nopeasti vastauksia ?

Kävin vain tässä välissä syömässä itse valmistamaani kotiruokaa, ja heti oli tullut vastauksia. Ihan kiva, mutta ehdittekö availla muita sivustoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 23:51

Mehän ollaan tunnetusti nopeita ja vaikka olisimme muillakin sivuilla, niin napsu aukee aina välillä.
Täähän on mukava kun on monessa mukana!!

Kysyjän kommentti

Samalla tavalla minäkin surfailen sivustolta toiselle. Talvikodissa ei vain vielä ole nettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 20:46

Minä ainakin istun koneen äärellä ja välillä katselen edellisten kysymysten vastauksia. Sitten kun huomaan kysymyksen vaihtuneen, vastaan jos osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:46

pääasiassa lueskelen lentien nettiversioita ja aika säännöllisesti seurailen muutamia blogeja, asiallinen tiedonhaku sitten aina tarpeen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:47

Ykkösinä omat sähköpostit ja care2.com, sitten älypään tietokilpailujen ja Free Ricen pelaaminen.
Viimeksimainittuun on kiva olla koukussa, koska oikeista vastauksista menee riisiä nälkää näkeville. Napsu taitaa tulla kuudentena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:48

Sp:n luen ja iltalehdet sekä ajankohtaiset työhön liittyvät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 20:57

Sähköpostit hoitelen, käyn lukemassa lehdet, laskujen maksuja joskus, joka päivä pelaan joitain pelejä, ratkon ristikoita ja napsuilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:05

Kotihommat menee ohessa ja jotkut sarjat mitä seuraan, muuten fb ja omat sähköpostit ja monilla matkasivuilla surraan kans

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:10

Minulla on melkein aina kone päivällä kiinne,sitten,kun avaan katson sähköpostit napsuttelen katson televisiota seuraan joitain lehtiä,että sillätavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:18

napsu aina päällä ja s.posti, naamakirja ym netti juttuja , tv ja koti askareet...mutta nyt tulee vähän paussia, kun alkaa loma ...mutta pitää katsoa, jos siellä on nettiä minne menen...en kylläkään usko...hyvin tässä ehtii napsutteleenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 21:42

Minulla on 9 muutakin sivua auki yhtä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:45

käyn lepäämässä tietsikan äärellä ja lukemassa uutisia sekä pelaamassa Älypäässä sanapeliä ym.. Napsussa on kiva käydä leikkimielellä vastaamassa jotain jos osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:46

koripallofoorumilla, facebookissa, formulasivuilla, sähköpostissa, galleriassa, myspacessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 21:47

Lueskelen yleensä netistä uutisia, mahdollisesti katselen erilaisista lomakohteista tietoa/kuvia muillakin sivustoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:59

Jos ja kun tietsikän ääressä olen niin selaimia on auki siinä 5-6 kerrallaan. Sitten teen jotain oikeita hommiakin tietokoneella samalla mm. laskujen maksut, email, kirjoitan jotain dokumentaatiota tai vastaavaa, saatan pelata esim. shakkiakin samalla, koska se on hidastempoinen peli. Aikaisemmin tein 3D-studiolla kolmiuloitteisia piirrustuksia esim. talopiirrustuksia, joissa oli mm. valot sisällä ja kamera-ajot sisätiloista ja niiden lopullinen valmistuminen lopulliseen piirrustukseen vei aikaa. 90-luvulla oli niin tehottomia koneita, että piirustuksen valmistumiseen kului tietokoneelta koko yö. Aamulla sitten näki toimiiko vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 22:13

Sähköpostin katon,maksan laskut jos niitä on,käyn netlogis (oon siel eri nimimerkil) ja pelaamas käyn napsuilun jälkee peliareenas ja topkanis.Välil satunnaisesti muilki sivuil tulee käytyä esim.googlettamas.Yleensä joudan vast illal koneelle,ku päiväl on muuta puuhaa ja telkkarist tulee katottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 22:51

Käyn tietty lukemassa sähköpostini useitakin kertoja päivässä joskus, jos odotan jotakin tiettyä e-mailia. Sitten pelailen Älypäässä Mahjongia. Selailen kovasti eri lomakohteita ja vertailen hintoja. Muutenkin surffailen eri sivuilla, milloin etsin tietoa jostakin kiinnostavasta asiasta, milloin sitten ihan huvin vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 03:57

Mulla menee illan viimeiseksi istumiseksi, jos käyn Napsussa. Hidas yhteys, kuolutehtävät ensin, sitten Napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 05:14

Minulla on aina monta sivua päällekkäin ja surffailen edes takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 05:56

Päivittäin toistakymmentä vakiosivustoa, tässä muutama;
- jatkoaika.com (tuoreimmat jääkiekkosähkeet)
- huuto.net (huutokauppa netissä)
- kakusuu.com (huutokauppa netissä)
- netti.fi (sähköposti)
-ess.fi (etelä-suomen sanomat, verkolehti)
-yle.fi (uutiset + tx-tv)
.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 06:45

aamulla kun herään ,läppäri auki ja radio suomi soimaan,minulla käytössä chrome ja gmaili,kun aukaisen sivun jätän päälle helppo käydä erisivuilla mm. napsussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 08:03

Mulla pyörii tuossa Media Playerissa,kielioppi levy aina,välillä käyn töissä tuolla ulkona ,ja lärään koneelta kaikki mahdolliset lehdet, välillä pelaan koneella pasianssia.siinä sivussa ,käytän napsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 08:54

Päivän uutiset luen samalla kun vastailen ja lueskelen Napsua. Kyllä Napsu on ainoa keskustelupalsta jossa olen, joten sen ajan kun olen niin käyn uudet kysymykset läpi ja kysyn itse jos jokin mieltäni painaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 09:08

sähköposti, facebook, kaksplus, iltasanomat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:50

Luen ensin omat sähköpostini,käyn parilla muullla sivulla ja tulen Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:57

Oma sähköposti on tietty aina auki, eri asia sitten kuinka usein sitä tulee vilkaistua. Jos töissä hiljaista, ennättää täällä "napsuilla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:06

Iltapäivälehdet,Facebook ja sähköposti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:29

pääasiassa etsiskelen koko ajan vaan halvempaa matkaa. Facebookki tossa on myös auki ja mesekin näyttäis taas vilkkuvan