Kuinka usein käyt uimassa ?

Käyn nykyisin aika harvoin. Viime kesänä uin yhden kerran, juuri Jaakonpäivän jälkeen. Kylmää oli. Viimeksi uin n. kuukausi sitten Punaisessa Meressä. Ei sekään nyt mikään kamalan lämmin ollut.

Avainsanat: uiminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 21:47

En yleensä ui suomessa ollenkaan, sisällä enkä ulkona.
Ulkomailla sitten uin meressä, altaassa en ollenkaan.
viimeksi olen uinut vuosi sitten,.

Kysyjän kommentti

Niin. Suomessa ei voi uida. Altaat täynnä kaikenlaisia loiskuttelijoita, vesikin mitä sattuu. Meressä ja vielä lämpimässä, on ihana uida. Eläköön lämpimät meret !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 20:10

Heti menen uimaan Höytiäiseen kun jäät lähtevät.

Lähteet:
Oma näkemys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:11

en mä ulkona ui paljoa.. viime kesänä en yhtään vaikka olin ranskassakin 6 viikkoa, mutta kyllä uimahallissa uin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:12

luonnonvesissä noin 100 kertaa vuodessa

hallikeikat erikseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 20:15

Vastaan samoin kuin edelliseenkin kysymykseen. Ja reissussa sitten tuleekin uitia koko vuoden edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:16

Muutaman kerran vuodessa kylpylä Caribiassa, ja kesällä joka päivä myöhään syksyyn, on uima allas omalla pihalla, meressä käyn myös muutaman kerran kesässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:17

1X viikos ensin vesijumppa ja sitten kauhotaan altaassa siis uimahallis, mutta kesällä uin tuossa lammessa, kuhan vesi nyt hieman lämpeis....niin usein saunasta ja muutenkin...siinä on on lähde ja hyvin pysyy vesi vaikka ois kuivempaakin aikaa..ja on lämintä pinnalla , joten siinä pulikoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 20:21

Muutaman kerran kesässä pulahdan järveen. Toisina kesinä harvemmin, toisina useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:26

Joka päivä ,joko hallissa tai järvessä. Talvella avannossa lähes päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:49

Viime vuosina olen uinut vain kotijoessa, aina niin usein kuin säät suinkin sallivat. Mikään avantouimari en ole. Joki on vielä jäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:50

Ainoastaan luonnon vesissä koska uimahallien vesistä saan ihottumaa(fluori)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:07

kerran vk hallissa talviaikaan, kesällä vasta kun ulkouimavedet mun valasmaiseen vilunahkaan riittävän lämpimät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:13

En ole käynyt kertaakaan talvella uimahallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:36

Koko talven olen käynnyt 2-3 kertaa viikossa uimahallissa,ja sitä ennen kuntosalilla.

Kesällä joessa matkaa 300m. ja uimahallilla myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 22:05

Keväisin, kesäisin, ja joskus vielä alkusyksystäkin tulee luonnon keskellä uitua aina joku kerta. On mukava tapa rentoutua kauniiden maisemien äärellä. Tänä vuonna en oo vielä ehtinyt pulahtaa, mut heti kun lähden jonnekin maalle, aion sen tehdä, eli varmaan aika pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 22:10

tooosi harvoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 00:37

Kesällä luonnon keskellä joka päivä noin 1-2 tuntia/kerta, mökillä ollessa useamminkin päivässä aamulla ja iltapäivällä. Talvella hallissa aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 00:46

Fiiliksen mukaan, kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 01:14

Nyt olen ollut kerran päivässä ja jos olen altaalla, niin porealtaassa tulee istuttua useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 03:39

Noin kolme tai neljä kertaa on tullut käytyä talven aikana uimassa kylpylässä, kun on melko lähellä.
Kesällä muutamia kertoja järvessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 06:01

En ole kirjaa pitänyt mutta talvella vähemmän ja kesällä enemmän.
Muutama vuosi sitten kävin läpi koko talven ulkona uimassa, nyt tuo avanto-uinti on mahdotonta. Kesällä kuitenkin voi tulla jo päivässä kymmenen kertaa, jos on sopivia järviä ja lampia reitin varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 07:52

Käyn uimassa viikottain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 08:28

Nykyisin jäänyt tosi harvaksi,ne kerrat taisi olla ainakin kolme vuotta sitten,sinäkin kesänä uin vain kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 09:03

Viime kesänä tuli käytyä 3 uimassa. ja sitä edellisenä kesänä 20 kertaa kun oli lämpöisempi kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 09:09

Aika harvoin käyn uimassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 09:42

1-3 krt/viikko uimahllissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:52

Kesäisin silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:33

kesällä käyn ainakin kerran viikossa rannalla. useammin kyllä tulee niitä kertoja kun se uiminen jää väliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:21

Kerran talvessa tulee käytyä kylpylässä, niin vain se kerta.
Kesällä jopa useammankerran päivään kun asumme järvenrannassa.
Omaan rantaan on matkaa vain 30metriä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:43

Aika paljon. Yleensä kesällä eniten uimarannoilla. Mutta nyt talvella en ole oikein ehtinyt uimahalleihin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 21:16

en osaa laskea