myös kasari bileet siis mikä oli naisten/tyttöjen muoti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 20:52

No rikkinäiset farkuthan tuli silloin muotiin, neonvärit oli myös kova juttu, sekä pillihousut, dingolta matkitut pitsikäsineet, mokkasaappaat, ballerinahameet, collagepaidat, isot korut, krepatut hiukset, korkealle nostetut poninhännät, ja toki myös isot olkatoppaukset, kuten ciby jo mainitsikin. Ilman toppauksia ei ainakaan takkeja löytänyt, ja kyllä ne oli (melkein) kaikissa juhlapaidoissa ja mekoissakin. Itselläni oli viime vuonna kaverin polttarit, joissa teemana oli 80-luku. Minä ompelin olkatoppaukset bleiseriini rintaliivien toppauksista. Ihan vaan vinkkinä...Eikös myös verkkosukkikset tulleet 80-luvulla? Minulla oli nekin polttareissa, ja pitsikäsineetkin löytyi kaapista (tosin 90-luvulla ostetut).

Lisätty: 29.04.2009 - 00:22

Itseasiassa, polttarit oli toissavuonna. Dementia iskee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 19:22

se oli sitä aikaa , kun oli mahtavat toppaukset joka puvussa, palttoossa ja puseroissa , koiltuissa...80 lukua....siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:29

Täältäkin voi löytyä:
www.baarihaku.fi/?gclid=CM_8...7QodmU-4Ng

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:31

Leveät olkatoppaukset, kapenevat lahkeet, värikkyyttä ja räväkkyyttä, kaikella tavalla yliampuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 03:50

Pillifarkut ja dingokama. Nahkatakki jossa olkatoppaukset. Matalapohjaiset tummat kengät. Silkkihuivi kaulaan tai ranteeseen. Isot napit. Rimpsut. Vaaleanpunainen yksinkertainen paita, Hiusten sivuleikkaus tai etutukka pystyyn ja pitkä takatukka. Musta nahkavyö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:56

Kaikkea sitä,mitä ei enää pistäisi päälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:37

itse taisin pukeutua vaippaan ja potkupukuun. kasari bileisiin siis laittaisin oikeasti sellaista varmaan päälleni