Mitä teette vappuna?Ehdotuksia otetaan vastaan. :)

En tiedä mitä tekisin ja mitä ohjelmaa keksisin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 18:29

Itse menen töihin, mutta voisi käydä leffassa, ulkona syömässä, vuokrata leffoja ja mässytellä, ottaa kaljoo, tavata kamuja, kaupungeissa vapputorit, maata ja lukea, saunoa, tehdä retki johkin ja polttaa notskia ja makkaraa siinä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 18:01

Grillataan ja pelataan tennistä ulkokentillä. Kaksi kertaa ollaan jo käyty ulkona pelaamassa. Niin ja katsotaan ämmänkisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:02

me lähdemme ylläneen valasrannalle ..meidän nelipyöräisellä mökillämme...(eli matkailuautolla.)..ja joskos pääsis lavatansseihinkin ,kun valasrannan tanssilava aukeaa taas kesäksi..lähde sinäkin lavatansseihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:16

oon vaan kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 18:17

Juopotellaan, niinkuin muinakin vappuina, eli ei mitään uutta taivaan alla tänäkään vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:25

Työhön pitää mennä. Vanhusten kanssa vappua vietellään. Vapunpäivänä iltapäivällä sit vapaalle tekemään hyvää ruokaa ja ottamaan lasillinen kuohuvaa loman alkamisen kunniaksi. En osaa oikein ehdottaa tekemistä, mutta jospa vinkkejä saisit meiltä muilta napsulaisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:31

Mitäpä sitä meikäläinen muuta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:31

Aattelin mennä torille puhumaan vappupuheen aiheesta "Työn orjat sorron yöstä nouskaa".

Lähteet:
Oma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:43

Ullanlinnanmäelle picknicille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 19:05

Jos menneet toistaa itseään niin kotona ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:07

En kyllä tiedä mitä tehtäisiin vappuna,riippuu ihan ilmoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 19:12

hieman kuplivaa ja terasseille toivottavasti auringosta nauttimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:26

Aattona töissä ja vapun päivänä vapaata oleskelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:51

reissunpäällä ollaan, tuskinpa Vappua tulee sen kummemmin huomioitua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 20:08

Kotosalla tietenkin. Eihän sitä vanha enää jaksa joka juhlan perässä rientää. Sitä olutta saatan ottaa, tuli kai mainituksikin jo jossain samanaiheisen kysymyksen vastauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:40

Ehkä grillataan, jos tulee porukkaa. Muuten en tee mitään erikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 00:53

Kymmeneltä vappumarssille.
Puoli kahdeltatoista työväenlauluhetkeen ja munkki-simatilaisuuteen
Puoli yhdeltä akavalaisten vappulounaalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 06:22

Olisi grillikauden avajaiset, mutta lasten tapahtumat menevät edelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:03

Päivällä käydään pizzalla kaupungissa ja illalla on grillibileet kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 13:43

Kaverin luokse syömään ja juomeen (alkoholittomia) alkuillaksi ja klo 22.30 alkaa työt. Ahh niin ihana ravintolatyöntekijän arki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:36

kotosalla, mitä sitä kummempia tekemään..nautitaan aurinkoisista ilmoista. en juhli vappua mitenkään.