hei laittakaa hyviä vappu txt...joita voi lähetellä vappuna kamuille...kännykällä...

onko teillä txt viestinä viimevapusta jäljellä, tai keksikää itse...mut 160 merkkiä vain saa olla....kategoria nyt on se mikä on , älkää välittäkö siitä...

Avainsanat: vappu txt runo värsy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 01:11

Samaa kuin Gristalli ja lukematon piti minunkin ehdottaa,lyhyestä virsi kaunis:Hauskaa vappua!
Eipä niitä tule säästeltyä,kun tekstareita lappaa puhelimeen alvariinsa ;-) ja aikuiselle immeiselle kaiken lisäks!!

Kysyjän kommentti

no kiva , et sinäkin aikuisena saat vappunakin viestejä.....niin minäkin ja paljon myöskin arkenakin...minusta txt piristää päivää siinä kuin puhelutkin....ihania kevät päiviä kaikille..ja hymyä huuleen..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 18:03

Miksi kutsutaan karannutta blondia????
-Jotta se tulisi takaisin

Lisätty: 28.04.2009 - 18:06

Tai
Mihin sitä ydinvoimaa tarvitaan kun sähkökin on keksitty?

Lisätty: 28.04.2009 - 18:13

Mikä on orgasmi? kysyi Pikku-Liisa äidiltään.
- En minä tiedä, kysy isältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:08

Hik Ciby mul on hyviä ja huonoja uutishia hik, mää olen jättäny noi viinakhset, perkulesh mutten muishta mihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 00:53

Hauskaa vappua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 09:05

-Katso, sanoi mato toiselle, noi harrastaa ryhmäseksiä!
-Hanki silmälasit, sanoi toinen,se on tippaleipä....

Joko pikasima on tehty; korkkaa kossupullo ja lisää pulloon rusina.

Lähteet:
ikivanhoja vitsejä;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:27

En taaskaan ymmärrä kysymystä... lähettelevätkö myös aikuisikäiset tosilleen tekstivietejä vappuna??? No... ne jotka pikasimaa ja k...ua lipittävät, varmaan tulee sellainenkin mieleen.
En ole koskaan lähettänyt tekstiviestejä vappuna, kamuja ei ole... on vain ystäviä, sukulaisia, tuttavia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:04

Lähetä vain Hauskaa Vappua.