Mikä on hyvä vaellusreitti Teneriffalla, pituus noin 10 km?

Lisätty: 28.04.2009 - 17:12

Hienoja kuvia, kiitos Ida. Puerto de la Cruzista bussilla ensin La Lagunaan, bussin vaihto ja jonnekin Punta.....?

Lisätty: 29.04.2009 - 12:23

En ole menossa Teneriffalle, muuten vain kiinnostunut vaellusreiteistä. Portugalissa, Madeiralla vaellan jo muutaman päivän päästä. Siis Teneriffalla: Punta del Hidalgossa on noin 4,5 tuntia kestävä vaellusreitti. Barranco del Rion huimaava kanaalipolku on ainutlaatuinen kokemus. Se on hakattu ja valettu Bejìan laakson pystysuoriin seinämiin. Matkalla kävellään villejä rotkoja pitkin ja nähdään kanavia sekä kuljetaan tunneleissa. Reitti päättyy Atlantin rannikolle banaaniviljelmien hallitsemaan maisemaan.

Avainsanat: keskivaativa kiviseinät vaellus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 16:54

Tuossa on jotain vaelluskuvia. Et kertonut tarkempaa mistä päin sieltä.

Lähteet:
photos.jpkware.com/canaries/...ellus.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 20:08

olipas mahtavaa luontoa, oletkos mariaana53 menossa tuonne...katso sieltä teneriffan sivuilta bussireittejä..toivon hyvää reissua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:13

Kävelet vaan ympäri saarta,tutustut paikkoihin ja välillä pidät kaffepaussin.