miten saadaan pääskyset torjuttua? tekevät pesiä/tai yrittävät tehdä pitkin taloa ja sotkivat paikat nim. kyllästynyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 16:11

Pääskyset ovat paikkauskollisia lintuja, ja tulevat aina. Enkä usko että niiden torjuminen on laillistakaan. Anna pääskysten pesiä. Tuovat iloa kesiimme. On niitä täällä meilläkin päin vaikka kuinka paljon, mutta en ole vielä koskaan kenenkään kuullut kärsivän pääskysistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 16:20

Joillakin on liikatarjontaa, meille ne eivät ole edes vielä saapuneet. Mutta oikeasti, eläinsuojelulaki taitaa puuttua tuollaiseen häätöhommaan. Eihän ne kauaa pihapiirissä viihdy kun jo taas matkaansa jatkavat. Koita sinä vain kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 16:21

Luulisin, että saat olla pääskysten kanssa hyviä kavereita! Niistä on varmaankin vaikee päästä eroon ,jos sitä meinaat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 16:44

Alkaa niitä taas olla kerrostalon katonrajassa ja autot alla saavat taas uuden värityksen. Tilkintäkään ei tuuletuksen takia ole mahdollista. Jokavuotinen ilmiö. Onhan tässä monenlaisesta p......a ollut keskustelua niin menköön tuo vielä siihen samaan. Kun muuta ei voi niin nautitaan luonnon luomista kaupungissakin:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:27

Pääskyset tulevat aina samaan paikkaan pesimään, niinkuin lohet Kanadassa jokien yläjuoksulle kutemaan ja ankeriaat Sargassomerelle. Annetaan kaikkien elää sovussa ja rauhassa. Kysymyshän on toki vain pienistä viattomista eläimmistä, jotka on olleet täällä jo paljon ennen meitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 09:02

Ei ole sitä ongelmaa ,olen miettinyt miten ne saisi tulemaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:17

Älä pidä sitä ongelmana,vaan siunauksena.Ajattele,ne haluavat pesiä juuri sinun luonasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 18:57

jos todella haluat 'torjua', syö niiden pesät niinkuin jossain kuulemma tehdää ....