Millainen päivä ollut napsulaisilla? Sataako teillä päin?

Lisätty: 28.04.2009 - 15:09

Täällä paistoi aamupäivän aurinko ja oli lämmintä. Melkein sain pihan haravoitua kunnes äsken rupesi satamaan. Sade kuitenkin puhdistaa pölyistä luontoa. Matkavaatteiden pesua ja kohta sauna lämpiämään. Huomenna vielä vapaalla ja toivottavasti sää olisi kaunis. Mukavaa iltaa napsulaiset.

Avainsanat: työ toiminta lepo vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 15:19

Lämmintää ja hiukan sataa. Ihanan keväinen, raikas tuoksu!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 15:30

15 min sitten oli 19 ja ripsi sen verran isoja pisaroita että tulimme koiran kanssa sisälle. Mutta siihen se sitten jäikin. Pilvistä ja lumet sulaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 15:36

täällä Jämsänkoskella sataa vähän nyt tällä hetkellä on puolipilvistä. lunta ei ole enää kuin meidän taka pihalla aivan vähän. koska siinä oli meidän työn lumilinna siksi kait siinä on vielä lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 15:36

meillä paistaa jonkin harsontakaa ,mutta päivällä kun naapurin poikamiehenkanssa istuskeltiin terassilla ja aurinko meni pilveen niin kylä siinä tuli, ei tässä muuta, kun lähdin lenkile niin jäin napuriin suustani kiini ja sitten vielä toisenkin, joten lenkki jäi tekemäti, kun isäntä tulu postilaatikolta huhuileen , et lähdenkös samaa matkaa hänen kanssaan kotia päin, ja samaan matkaan lähti naapurin mieskin, tuolla istuskeltiin kahvikupinääressä melkein 2 t joten ei ihme , et vähän viluttikkin , ruokaa laitoin ja nyt tässä koneella ollut..pyykki kone pyöriin ja kans katselemaan mitä sitä reissuun ottaa...kun vappua lähdetään viettään..ja ...sitten nelipyöräistä mökkiä pakkaamaan tai tarkistaa mitä sinne alkais kantaa, usein kyllä tulee otetux liikaa vaatteita, ruokaa ym..ja siten ne kannetaan takaisin kotiin..joten joskos nyt yrittäis pakata sen säästeliäästi, ei tiurhaa kamaa... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 15:50

Täällä ei ole satanut , mutta ei aurinkokaan ole paistanut, olen monta tuntia kontannut pihalla ja kiviä siirrellyt ja istuttanut perennoja, mikäli alkavat kasvaa , yleensä mulle tulee voikukkia sellaiseen paikkaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 16:03

lämmin, ei paista aurinko eikä sada

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 16:07

Tällä hetkellä + 19, pilvistä, ei ole satanut koko päivänä. Äsken kävi työtön nelikymppinen mies kylässä. Sai puhelun ja hänelle ilmoitettiin, että pääsee töihin. Tulin hänen puolestaan niin onnelliseksi, joskin tuli itsekin niin iloiseksi, ettei meinannut nahoissaan kestää. Joten hyvä päivä kaikin puolin. Ruokaa teen parhaillaan, ja odotan illan jääkiekkomatseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 16:18

Juuri tulin altaalta löhöömästä ja pitäs alkaa suunnittelee henkivakuutuksen uusintaa, mulla on kala fileet ollu jo marinaadissa jotta olis pikkuisen maittavampia, kuin pelkästään!
Kaikin puolin ihan ok päivä tähän asti, kait tää loppukin menee yhtä leppoisasti!
Jaa lämmintä on ihan mukavasti +27 näkyy mittarissa olevan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 17:28

Tihkuttanu on suunnilleen koko päivän, koleaa on.

Muuten ollu hyvä päivä, paitsi vähän on pääkipua.
Jospas tää tästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:03

Kiitos mukavasti päivä mennyt.Aurinko paisto aamulla,nyt pilvistä,mutta lämmin ilma.Tulin just uimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:36

Lämmintä on, ei sada, mutta ei paistakkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:42

Töitä paiskittu ja leppoisassa kevätsateessa palattu kotio. Lapsukaisille kävin ostamassa uudet kevätkengät, vappuherkkuja ja munkintekotarpeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:03

Aamulla satoi aika rajusti täällä päin kun koiran kanssa nokkani ulos pistin...karisi unihiekat mukavasti silmistä :) Muuten päivä on sujunut varsin leppoisasti kirppareita kierrellessä ja lapsen synttäreitä suunnitellessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 19:17

Oikein hyvä päivä on ollut, ja en ole kyllä sadetta huomannut, toivon kyllä että satelisi pikkasen täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:21

Lämmin päivä oli ihan tosi lämmin varjossa +18, mutta iltasella rupesi satamaan, usva nousee maasta tällähetkellä. Huomenna pitäisi mennä aamusta maalaamaan töissä mutta ei taida tulla mitään siitä.

Lähteet:
Oma näkemys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:19

lankkuaitaan on vaihdettu lahonneiden alalautojen tilalle uudet ja siten tuli sudittua 15 litraa Pinotexia pintaan, hyvä kun päivä riitti tällaiselle amatöörille,
paisteli koko päivän mutten kerennyt lämpötiloja mittailemaan, hyvin tarkeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:04

Toissa yönä oli satanut,tänään oli pilvessä ja+19 lämmintä.Päivä meni oikein mukavasti olimme maalla,emme tehneet mitään erityistä työtä olimme vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 06:42

Pari kuuroa tuli ihan pelkkää vettä, muuten asiallinen ulkoiluilma.
Kaupunkireissu oli ohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:18

Puolipillvistä.Mietityttää Vapun sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:04

kiva päivä ollu.. pääsin töistä klo 0400 ja edelleen hereilllä.. onneksi vapaapäivä tänään. aikast pilvistä on