Tänään kävin äänestämässä iskelmä raatia. Oletteko te käyneet? on hyviä palkintoja jaossa siellä. minulla oli sähköpostissa et

pääsen jälleen äänestämään iskelmä raatia. olen käynyt aina kun ilmoitus tulee sähköpostiin. nyt en ole vielä voittoa saanut. juha tapoin levyn olen kyllä voittanut SUURENMOINEN ELÄMÄ. oli levyn nimi siis se uusin. se on todella hyvä.

Avainsanat: iskelmä raati

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 12:38

Kyllä vaan olen käynyt.Se tulee sähköpostiin, jos on Iskelmän sivuilla liittynyt Iskelmä-raatiin

Lähteet:
www.iskelma.fi sieltä yläreunasta löytyy raati

Kysyjän kommentti

KIITOS SARI TÄSTÄ VASTAUKSESTA. Hyvä juttu myös kun sinä sen kerroit että missä voi käydä äänestämässä iskelmän raatia ym:ta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 12:14

Voi voi, kun ei mulle tullut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 12:19

ei oo miullekkaan tullut sähköpostiin mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 12:28

En osallistu tuon tyyppisiin raateihin ja äänestyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:52

Mikä on osoite, missä tuohon iskelmäraatiin voi liittyä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 13:22

ei oo mullekaan tullut mitään.. enkä nykyään enää kuuntele paljon iskelmää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 13:56

ei ole tullut minullekkaan...s.postiin linkkiä jotta vois äänestää...

Lisätty: 28.04.2009 - 16:32

kiitos petrus , nyt on tämäkin mökin akka käynyt äänestämässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 01:04

Enpä ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 06:46

Ei ole oikein minulle äänestettävää.
Viimeksi eilen osallistuin kilpailuun jossa palkintona on uusi 3-vaihteinen Jopo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:24

Osallistun vaikka mihin raatiin,tuo on jäänyt väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:05

en ole käynyt.. enkä usko että käynkään.