Tietääkö kukaan kannattaako ja löytyykö Ricon läheltä kauneushoitolaa, jossa voisi laittaa esim kynnet? Onko kokemuksia ja hinta?

Avainsanat: gran canaria espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 11:51

Voi olla ,että joudut menemään Playa Del Inglesiin, muuta bussi menee sinne ja ei maksa paljoa.
Hintaa en tiedä, mutta eiköhän siellä euroilla selviä.
Muuten voi olla että tekevät täälläkin , taidan olla nähnyt sellaista tapahtuvan tuossa ostarissa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 11:50

Kannatta, löytyy,on,sopiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:58

eli on hyvä? mistä löytyy? Onko hinta Suomen hintoja paljon halvempi?

Niin Sulkis, siis siinä isolla ostarillako? Tiedätkö paikan nimeä ja kannattaako siellä käydä? Meinasin jos hemmottelisin vaikka uusilla kynsillä, mutta haluaisin olla varma, että on hyvä eikä kynnet irtoo:)

ps. Ollaan menossa siihen Puerto Moganin viereen ens viikoksi:) jee

Nii ja tiedätkö sulkis noista laivamatkoista Teneriffalle? Meinattiin sitä Armaksen laivaa. kannattaako varata matka jotenkin etukäteen vai onko laivassa aina tilaa? siis jos tiedät...
auto meillä on, joten ei tuo Inglesikään mahdoton homma olis, kun vaan tietäis jonkun hyvän paikan etukäteen.
Kiitän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 13:22

joka kaupungissa on paikka jossa voi laittaa kynnet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 11:27

Espanjalaiset naiset ovat tarkkoja ulkonäöstään,joten kauneushoitoloita on paljon.Hinnat alkavat hipoa Suomen hintoja.