Mitä tarkoittaa koneella tarrat ATI, AMD?

ja mitä niilä voi tehdä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 10:50

Liittyy rautaan, ei softaan.
AMD tarkoittaa prosessorin valmistajaa. Joissain taas on Intelin tarra, jos prossu on Intelin tekemä.
ATI tarkoittaa näytönohjaimen valmistajaa. AMD taitaa nykyään omistaa ATIn.
Sulla voi olla esim. AMD Athlon -prosessori ja ATIn Radeon -näytönohjain koneessasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 10:37

Ohjelmistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:26

Noita se just tarkoittaa, andek ,on oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:27

Gristalli on hakosilla, mutta andek näköjään tietää asian oikein!
AMD on niitä prosessorin valmistajia ja varsin hyviä sellaisia.
ATI on puolestaan näytönohjaimia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:28

AMD Duron on x86-yhteensopiva suoritin, jota valmistaa AMD.
ATI Technologies on kanadalainen näytönohjainvalmistaja.

Jos tietokoneessasi on ATI-näytönohjain, ATI-ohjelmisto antaa käyttöösi uusia ominaisuuksia. Eli siinä mielessä Gristalli oli myös oikeassa, kuten myös seuraavan valmistajan mukaan:
AMD esitteli 64-bittisiä ohjelmistoja ja Opteron-prosessoria.
AMD esitteli Comdex-messuilla 64-bittisiä prototyyppiversioita Microsoftin Internet Information Serveristä (IIS), Terminal Servicesistä ja Internet Exploreristä tulevan Opteron-prosessorinsa kanssa. Lisäksi AMD esitteli tiedonsiirtoa 32- ja 64-bittisten ohjelmistojen välillä käyttäen Office XP:tä ja ProtoWin-64 -ohjelmistoa.

Lisätty: 28.04.2009 - 12:38

Microsoftin Internet Information Server eli IIS tarkoittaa www-palvelinta jonka avulla yritys pystyy hallitsemaan internet tekniikoita hyväksi käyttäen esim. käyttäjiä, tulostuspalvelua, yrityksen kotisivuja, intranet ja extranet ympäristöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 13:31

Niin siis niillä tarroillako, älä nyt vaan irti revi. Jos tarvitset tarroja niitä saa kyllä kaupasta.
Anna vaan olla, jää ruma jälki koneeseen.