huomenta hyvät napsulaiset!..kertokaapa omin sanoin , miksi ihmeessä cibyn pihassa haisee kanankakka, vaikka ei ole kanojakaan?

kevennystä aamunne, toivottavasti ei mennyt ruokahalut?

Lisätty: 28.04.2009 - 08:38

ihankos totta kuminaama...eikai ...juksaatkos..?

Lisätty: 28.04.2009 - 18:40

juups kaiki tiesivät ...kanankakkaa ja muuta sitten ei tarvittakkaan,mutta aikas voimakas haju on , mutta kukat kiittää...toivon mä.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 09:26

Minulla on tuota hajun lähdettä täysi 50 kg:n säkki.
Täytyypä vähän katsoa, minne tuota kylvän.
En epäile yhtään hajun alkuperää, sillä tuo säkki tuoksuu lievästi sanottuna vahvasti suljettuna muovisäkkinäkin.

Kysyjän kommentti

hyvä että olet kanankakkaa varannut kevään kylvöksiin..toivottavasti nyt olet jo kanankakat viljellyt...
kiitos kaikkille , ja oikein hyvää ja aurinkoista kevättä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 08:29

Kylvit varmaan pensaisiin lannotusta,se sattui olemaan biolan kaskakkaa,varmasti haisee monta vuotta,oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:32

Aurinkoista aamua sinullekkin,et vienyt ruokahalujani,oisko mitään sellaista mikä ne veisi jaaha että kananpaska on käynyt haisemaan olet sitten kylvänyt sitä pussista,kun kerran kanat puuttuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:38

Se voi olla tuo Kuminaaman mainitsema lannoite tai mitä ei talven aikana ole maatunut kunnolla esim . puiden lehdet jos on vähän jäänyt syksyllä ja uskon että haju haihtuu kun maa kuivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:41

Yks kakkaa kaks kakkaa ja muuta sitten ei tarvitakkaa! Lie Biolan syyllinen.
Huomenta aurinkoista sinne, täällä sadetta virittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 09:05

"yks'kakkaa, kanankakkaa, muuta sitten ei tarvitakkaa!"

Hops ja anteeksi Palisanteri - huomasin vasta kirjoitettuani/lähetettyäni yllä olevan, että sinä olit jo tämän viisauden jakanut napsulaisille.
Yriti poistaa oman vastaukseni, mutta muokkaus-toimenpiteellä ei näköjään voi deletoida kokonaan kerran lähettämäänsä viestiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:22

Oletko touhunnut kakkipakin kanssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:29

eiks ne lannotteet haise kanankakalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:53

Jos hän on käyttänyt sellaista lannoitetta kasveilleen että siksi siellä haisee kanan kakka. jos lannoitteessa sitä on mukana. tai jos ei ole itse laittanut niin se tulee naapurin puolelta tuulen mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 11:09

Olet sitä kanan ihteään levitellyt tontillesi. Nyt siellä sitten on sulle grillausaromit koko kesäksi. Toivoa sopii, että tuoksahdukset haihtuvat kesän mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:36

Kyllä olet varmasti ollut jo siellä kukkapenkkien juurille laittamassa jotain kakkaa ja se nyt sitten haiskahtelee pikkuisen aikaa!
Kaikista mukiavinta on sitten jonkin ajan kuluttua, kun kukka penkit kukkii komeesti erilaisilla kukilla!
Niin hyvät huomenet vaan täältäkin, vaikka siellä onkin jo puolipäivä ja mulla on aamu vielä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 11:44

joku naapuri tehnyt ilkeän jekun. täällä joku kerran itseasiassa teki niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:59

aistiharha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:31

Kanankakkaa ...Ihanaa....ei se haise pahalle... se haisee väkevästi itse elämälle ja kesälle, voimalle ja auringolle.

kylvä vaan kanankakkaa rutosti kasveillesi. luonnontuotteena se ei edes polta kukkiasi..

Hyvää ja iloista päivänjatkoa. Meillä sataa kohta ja siellä liukeneisivat kanankakkarakeetkin... mutta kun ei ole tuota ihanuutta kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 12:47

Etkö tiedä, no kaikki pääsiäiskukot tipuineen olivat ohimarssillaan juuri aamusella teidän puutarhanne kohdalla, kun hätä yllätti, ja kuten tiedämme hätä ei lue lakia, joten nekin tekivät tarpeensa kukkapenkkeihisi. Mutta muista: hyvää ne vain tarkoittivat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:14

juu taitaa olla lannoita nyt kyseessä. oma tai naapurin