Mitä teen lumelle jota edelleenkin on pihallani? Pitäskö se pakastaa, että jäis ensvapuksikin jotain paskahuusin katolle?

Avainsanat: lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 22:48

turha murehtia, lumi on niitä juttuja jotka aika hoitaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 22:44

Jos raaskit luopua niin lapioiminen tai jos mahdollista tuhkan levitys vähentää huomattavasti. Älä välitä niin on täällä alempaakin savoa sitä lunta ihan riittävästi.

Lisätty: 27.04.2009 - 23:03

Harvinaisen viisas tuo meidän vähäviisas. Tuppaa vain itseltä tuo unohtumaan, kun peräsuoli pitkällä noita kinoksia lapio pienemmiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:47

no ite en kyllä pakastaisi vaan murskaisin ja yrittäisin sulattaa kaikin keinoin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 23:43

Älä näe sitä pakastamisen vaivaa. Olen varma että saat ensi talvena uuden satsin sinne pihallesi odottamaan sitä vappua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:29

Pakasta koko huussi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 05:38

Oleppa rauhassa ,kyllä aurinko tekee tehtävänsä ja sulattaa viimeisetkin lumesi ja sitten sinulla ei ole noita ongelma lumia lainkaan!
Raussa kun vain odottelet, niin kaikki järjestyy!
Turha on alkaa kuluttamaan sähköä lumesi pakastamiseen, ajattele energian säästöä!!
Ensi talvena taas uudet ja puhtaat lumet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 06:48

Älä tee mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 07:53

jos haluat sen lumen säästää, niin olikos se nyt sahanpuru vai mikä se oli , kun levität paksun kerroksen ikään kuin eristeeksi lumen päälle, nin saat sen säästymään ja sieltä sit vain lapiot huusin katolle, harmi kun lupasivat nyt kaunista vappua, mutta aattona vois hyvässä lykyssä huussis katol lunta sataakin ja säästyisit niin lumen kantamiselta katolle..heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 07:53

Jos kirjoitukset ei mene hyvin niin pakasta vaan , niin saat jotakin laittaa kakkahuusisi päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:32

Odottele ihan rennosti ,en nimittäin ikinä pihalta kiirehdi lumia sulattelemaan,joka kesä ovat häipyneet ennen juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 09:01

Kyllä sinä varmasti jotakin sille keksit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:30

Kyllä aurinko paistaa risukasaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:58

Ei tarvi tehdä mitään vaan odotat kyllä se varmaan juhannukseen mennessä sieltä lähtee. Niin että ei hätiä mitiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 11:47

No, pakasta pakasta!