Inhottaako muita ruokakaupassa käynti, huoltoasemalla asiointi ja laskujen maksaminen.

Minua kyllästyttää suunnattomasti kaikenlainen rahanmeno.

Avainsanat: raha kauppa bensa laskut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 22:17

KAIKKI mihin uppoaa rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 22:23

minua inhottaa vain laskujen maksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:32

Kyllä laskujen maksaminen inhoitta Ruokakaupassa on mukava käydä.
Huoltoasemilla en käy,sen hoitaa mies..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 22:40

maksan vaikka laskutkin, mutta ruokakaupassakäynti sucks. Samat naamat hyllyjen välissä, samat naamat puristelemassa hedelmiä, samat naamat töpeksimässä kassajonossa, samat kakarat huutamassa naama punasena, kun ei saa karkkia... hyvä ruokakauppa, mutta samat naamat... hoh hoijaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:48

no ruokakaupassa en tykkää käydä, koska oon dieetillä ja siellä on niin paljon kaikkia herkkuja.. huoltoasemilla en kauheesti käy, mut tykkään tankata autoa ku bensa haisee hyvältä :) laskuja en tykkää maksaa ku sit menee rahaa, ja sen vielä näkee ku se menee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 23:14

No jaa, kyllä se on alettava ottaa kaikki vastaan mitä pitää tehdä. Kaupassa on mukava käydä ,ei hätää.
Laskut on pikkuisen kiusallisia, mutta pakollisia kuitenkin ja maksettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 23:41

Ruokakaupassa on kiva käydä, huoltoasemilla ei tarvitse käydä, ja laskut maksan kun on pakko. Mitään ei saa ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 00:03

Eipä sille mitään mahda vaikka kuinka inhottaa. Vaikeammalta vaan tuntuu. Eipä tolle oikein muuta mahda kuin yrittää pienentää menoja niin voisi inhottaa pikkusen vähemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 00:32

Kauppareissut on vielä olleet ihan kivoja, kohta voi olla että tilanne muuttuu jos tarvii olla aina tunti leluhyllyn luona ja lähteä sieltä huudon kanssa pois. Mutta toistaiseksi ne on ihan ok ja ei ruoka itsestään jääkaappiin tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 00:36

- ruokakaupassa on kiva käydä, siellä on Kirsti kassalla
- bensiksellä on kiva käydä, siellä on Terttu kassalla
- laskuja oli ennen kiva maksella kun pankissa oli Liisa kassalla, myt vaan Liisan taksat on sellaiset että mökötän ja maksan laskuni netissä

- joka jutusta löytyy se kivakin puoli kunhan vähän juttua fundeeraa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 00:55

Minä en ainakaan moiti mitään noista mainitsemistasi asioista, sillä ihan itse minä valitsen mitä haluan kuluttaa ja maksaa.
Bensa on halpaa, jos ajattelee, että pitäisi kävellä Kööpenhaminaan tai soutaa Kiinaan.
Laskuja ei juuri tule, ellei tilaa palveluja.
Esim. sähkölasku on pieni hinta siitä, mitä kaikkea sillä voi tehdä.

Kuten Ylitarkka tuossa sanoikin, siellä tapaa mukavaa henkilökuntaa, ja anonyymi tuossa ylempänä, että siellä tapaa myös tuttuja perheineen.

Rahalla itsellään ei ole minulle mitään tunnearvoa, joten voin aivan hyvin käyttää kaiken liikenevän itseni ja rakkaitteni iloksi.

En valita edes veroista, sillä olen jo (valitettavasti) saanut myös nauttia niillä kustannettavista etuuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:24

Mielipuuhiani, etenkin laskujen maksaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:43

Maksan laskut ihan mielelläni, jos sitä rahaa olisi riittävästi, mutta välillä tuntuu että miksiköhän taas tuli tuo lasku just nyt. Eli juuri silloin kun rahaa ei olisi tarpeeksi vaikka kuinka koettaisi säästää. Autot nielee rahaa ja koko (maa)talous myös etenkin näin keväällä. Suututtaa olla opiskelijana kaiken kukkuraksi kun rahaa ei tule riittävästi mistään välillä. Tekisi mieli mennä töihin välillä, mutta niinkuin tiedätte, aika ei riitä kaikkeen. Nykyään ei mikään ole ilmaista tai edes huokeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 06:28

omat kulut pitää aina maksaa,,enpä ole asiaa edes ajatellut kun käyn ostamassa jotain,mitä tarvitsen ,sen ostan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 06:49

inhottaa kauheesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 07:55

Minä pidän kaupoissa käymisestä, olen kova mamma muutenkin shoppailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:01

voi että on minun elo ihanaa, kun en maksa laskuja, enkä käy huoltoasemalla muuten , kuin pehmiksellä ja sekin on niin ihanaa, mieheni hoitaa nuo laskut ja tankkaukset no itse tykkään käydä kaupassa, siellä jopa törmää tuttuihin ja saa vaihtaa muutaman sanasen, joten meillä on kaikki niin ihanasti..ettei yökötä laisinkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:34

Ei, miksi pitäisiä. Kannattaa ostaa vain sitä minkä tarvitsee ja mihin rahat riittävät.
Tänänä aion mennä etsiskelemään uusia kevätvaatteita, ehkä löydän jotain, todennäköisesti en...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:47

Ei inhota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 09:03

Ruokakaupassa käynti on mukavaa,mutta laskujen maksu korpeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:32

Mua ärsyttää juuri nuo arjen pakolliset hommat. Ei sen takia, että niihin uppoaa rahaa, vaan siksi että a) ruokakaupassa on melkein aina ryysis (ja itellä kiire) b) bensa on lopussa aina, kun pitäsis johonkin lähteä kiireellä (ja sitten kädet suttaantuu ja kaikki on pilalla, heh) ja c) se laskujen makustapahtuma on kans yks projekti, jota ei vaan millään meinaa saada aikaseksi.

Muutamia vuosia sitten ihmetteilin, kun naapurin täti sanoi vihaavansa ruokakaupassa käyntiä. No nyt on mennyt itelläkin kaaliin, että miksi se on niin inhottavaa. Varsinkin, jos ei ole tehnyt tarkkaa listaa jo kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:34

Ei inhota.Kuuluu elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:03

Ei se muuten inhota vaan,siksi kun menee paljon rahaa joka ruoka maksuun. no huoltoasemilla tulee niin vähä minulla käytä ei kyllä sekään inhota. Laskut hoituu täällä netissä että sileen. ja jotku laskut meillä jo suoraveloituksessa. se on helppo ja hyvä tapa hoitaa osa laskuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 11:48

Kyllä inhottaa, etenkin kaupassa käynti noista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 11:59

suurinta ajantuhlausta on tosiasioiden kanssa kiukuttelu, hoida hommat mitkä on pakko hoitaa, useimmiten niistä löytyy vielä joku kivakin puoli oikealla asenteella ...