Mikä olisi hyvä paikka viettää huhtikuulla 60-vuotispäiviä? Siellä tulisi olla vähän lämpöisempää kuin Suomessa ja lyhyt lento

Avainsanat: juhlapaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 19:55

Lyhyen lennon jälkeen saavutaan Kööpenhaminaan tai Hampuriin. Molemmat hienoja kaupunkeja joissa paljon nähtävää.

Hieman pidemmän lennon jälkeen laskeudutaan Rooman lentokentälle. Se on kaupunki josta juhlan sankarikin pitäisi vähintään yhtä paljon kuin muukin seurue.

Ohessa tietoa Roomasta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/772

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 19:24

Alanyassa on yleensä varsin lämmin jo huhtikuussa.
Matkat ovat edullisia ja ruoka hyvää.
Palvelu hotelleissa ja ravintoloissa on ystävällistä ja asiallista.

Jokseenkin takuuvarma sää löytyy Eilatista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:26

No mietenkäs olis Pariisi, meille se kelpasi vastaavassa tilanteessa ja oltiin tyytyväisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 19:27

Teneriffa, Lanzarote, Puerto Rico, Costa del Sol. Tässä muutama vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:30

Kreikan saaret.. Myös Kypros..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 19:36

Kanariansaaret.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:46

kanarialle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:54

Rooma, Pariisi,Lontoo, Riika....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:57

www.viroweb.com/

virossa ei liene sen lämpöisempää kuin suomessa, mutta minua kutittaisi viro nyt kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:00

Eiköstä huhtikuulla ole lämpöstä jo vähän lähempänäkin esim. Keski-Euroopassa vaikkapa Puola tai Romania, näyttää tälläkin hetkellä olevan yli + 20 astetta, ja lyhyt lentomatka, riippuupi tietty siitä, jotta joko ihka alkukuusta tai tääl loppukuust aittelit, jos jo tänä vonna nuot pyöreet viettää, niin tulee jo kiiruus, mut jos vaik ensi vuonna niin hyvin ehtii vielä matkoja tilaamaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:27

Niin tai Madeira ,on kuulemma kaunis kukkasaari! En oo ikinä käyny,mut sinne halluisin.....Tai Krakova,on kaunis paikka sekin,Italia....Ohan noita paikkoja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:25

Egyptissä on lämmintä ja halpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:29

Itse olin vuosi sitten Riikassa ja Jurmalassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:31

Luulaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 03:14

Aka`c Tanya Unkari. Puhuvat Suomea, ruoka on hyvää suomalaistenkin makuun (sekä unkarilaista, sekä suomalaista) erikoisruokavaliot otetaan huomioon ja voit kysellä paikasta suoraan isännältä suomeksi. Saunaankin pääsette. Monipuolinen retkitarjonta. Retkillä suomenkielinen opastus.
Paikan majoitus on kohtuuhintainen täysihoitoineen. Talon väki on tottunut kaikenlaisten juhlien järjestämiseen. Majoitustilaa vaikka koko suvulle ja huhtikuussa jo kivan lämmintä. Kuljetus tilalle on suoraan lentokentältä.

Lähteet:
www.akactanya.hu/etkezes_fi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:25

Kreikan saarillakin on jo lämmintä, samoin on etelä-Portugalissa. Onhan niitä hyviä paikkoja vaikka kuinka.
Jos kaupunkeja ajattelee, Euroopassa, hyviä ovat Kööpenhamina, Bryssel, Amsterdam, Vilna. Noihin kaikkiin on lyhyt lento. Kannattaa ajatella ennakkoluulottomasti eikä mene sinne minne "kaikki menee" eli niihin tavanomaisiin Rooma, Pariisi...
Vilnaa ajattelen lämmöllä syystä että siellä on erinomaisen hyvä palvelu, asiallisen ystävällisiä ihmisiä ja kaikki juhliin liittyvät toiveet varmasti täytetään. Bryssel on hyvän ruoan kaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:48

kiitos minäolense..hyvästä hotelli vinkistä, sinne tekis mieli mennä ja ehdotan myös anonyymille samaista paikkaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:56

Lontoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 10:25

Lyhyt lento on Ruotsin eteläosiin ja kyllä siellä on Suomea lämpimämpää.