mikä olisi uusi hyvä harrastus?

olen harrastanut yleis urheilua , taekwondoa , lento palloa ja jousiamuntaa ja olen 13-vuotias

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 18:51

keskityppä nyt vain yhteen tai korkeintaan kahteen lajiin ja koeta kehitellä vähän pitkäkestoisempaa touhua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 18:52

Lähde vpk -toimintaan. Erittäin hyödyllinen harrastus ja käy sekä pojille että tytöille.

VPK = vapaapalokunta jos et tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:04

Kokeile välillä vaikka jotain muuta kuin urheilua.
Kiinnostaisiko kansalaisopiston näytelmäpiiri? Siellä ei ole niin tylsää, kuin miltä ensikuulemalta vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:21

frisbee golf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:46

kuntosali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:00

missä olet luontaisesti hyvä? mikä on sinulle helppoa? sellaisen aihepiirin alueelta voi löytyä mieluisin harrastus.

mietipä sitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 20:11

kokeiles vaikka pianon soittoa! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:38

Tai kitaran soittoa,mene vpk:hon,tee jotain uutta mitä et oo ikinä kokeille,joku muu uus urheilulaji, uinti,salibandy,jääkiekko,jalkapallo tennis,ratsastus,golf,mee kuntosalille,lenkkeile,kävele,opettele joku uus kieli,ala harrastaa valokuvausta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:10

Sellainen mikä sinua mielyttä. Kuntosali ja uiminen esim.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:20

Frisbeegolf kerää tällä hetkellä vuosittain eniten uusia harrastajia. Laji on erittäin edullista, sillä toisin kuin pallogolfissa, radan kiertäminen ei maksa mitään, eikä vaadita sen enempää green- kuin whitecardejakaan. Hyvän kiekon saa alle kympillä ja kaksi sellaista riittää radan kiertämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:01

Opettele soittamaan, jos osaat jo, niin soita muillekin. Liity lauluryhmään, niitä on kaikentasoisille joka puolella ja niissä on hauskaa. Etsi joku ryhmä seurakunnasta, jossa käyt, eivät ihmiset siellä ole sen kummempia kuin muutkaan. Hanki kamera ja ala kuvata. Liiku, pyöräile, ui. Laula kotona itseksesi. Kutsu ystäviäsi kylään ja tee heille kakku tai pullaa.
Kyllä tekemistä on, se on itsestä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:30

Esim. äidinkieli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:30

odottelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:57

Kokeile jotain jota asuinpaikkakuntasi läheltä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:45

Kovin on urheilupitosta, se on itselleni outo alue. Kannattaa ottaa vain yksi asia johon keskittyy. Partiossa olen ollut itse ja niin myös tyttäreni.
Jos ihmisellä on taipumus johonkin taiteellisuuteen, siihen ohjautuu ihan itsestään ja se on kyllä urheilun täydellinen vastakohta.
Jos aloittaja on poika, enpä oikein leivontaa osaa ajatella......

Lisätty: 28.04.2009 - 14:20

Jos olet poika, olisko postimerkkeily mitään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 08:54

partio ois hyvä, siellä on kaiken laista kivaa , teatteritoiminta, nyt on jo keasäteatteri harkat täysillä menossa, mutta voi olla että sieltä löytyy jotain tekemistä sinulle vieläkin, joten rohkeesti vain kysymään voisitko liittyä remmiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:59

Liiity kansainväliseen postikorttirinkiin.Saat paljon hyviä ystäviä ja kielitaitosi paranee huomattavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 12:06

rupea opiskelemaan eri kieliä vaikkapa, hauska ja hyödyllinen harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 14:17

älä ainakaan aloita vpk toimintaa vpk = varmasti palaa kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 16:57

Jospa kokeilisit jotain muuta kuin urheilua? Vaikka jotain askartelua yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 21:52

Seurakunnan nuorisotoiminta ois hyvä vaihtoehto, eikä kaikki siellä ole uskossa, niinkun jotkut luulee.
Siellä on yleensä monenlaista kerhotoimintaa, ja voi löytyä hyviä ystäviäkin. Itse kävin aikoinaan monta vuotta oman seurakuntani kerhoja, ja myöhemmin aloin sit kerhon vetäjäks, ja olin vapaaehtoistyöntekijänä nuorten illoissa. Mukavaa puuhaa. Toinen mitä suosittelen, on cheerleading. Monipuolinen laji, jossa kunto kasvaa varmasti, opit akrobatiaa, ja mikä parasta: opit tanssimaan. Tosin laji ei enää nykyään ole niin tanssillista, kuin 90-luvulla. Aloitin itse kyseisen lajin juuri sinun iässäsi. Vielä kolmas harrastus mistä pidin aikoinaan todella paljon: piirtäminen. Onhan noita vaihtoehtoja...