Tänäänhän on kansallinen veteraanipäivä,oletko seurannut televisiosta aiheeseen liittyvää ohjelmaa?

Minä katsoin veteraanikonsertin ja seurasin myös ohjelmaa IIsalmesta.

Avainsanat: veteraanit ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 14:59

Lounastauolla silmäilin työpaikan ruokailutiloissa. Mielelläni olisin seurannut veteraanipäivän ohjelmia enemmänkin.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 15:01

Näin osan k.o. tv-ohjelmasta.
Pisti silmään, että juhlapuheenpitäjällä pääministeri Matti Vanhasella taisi olla rintapielessään eniten kunniamerkkejä koko porukasta...en tiennyt olisinko nauranut vai itkenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:02

En,mutta ihailen kauniisti hulmuavaa Suomen lippua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:02

Eipä ole tullut seurattua, juhla on Helsingissä klo 13.00 , sen tiedän. Illalla näkee sitten TV:stä otoksia juihlallisuuksista.
Lauantaina kävin Kauppatorilla ja siellä oli lipaskerääjä, koko Merisotakoulun kurssi oli kuulemma lauantaina keräystä suorittamassa. Tuo on niitä ainoita keräyksiä joihin osallistun.

Lisätty: 28.04.2009 - 08:46

Aika vähän tuosta asiasta oli TV:ssä illalla, sikaflunssa vei luonnollisesti tilaa muilta aiheilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 15:02

Mie en ole seurannut ollenkaan. On pysynyt tänään tähän mennessä vielä telkka kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 15:09

Ei ole televisio auki. Vanhasta muistista pysyy kiinni aina päivisin. En tiennyt ko. ohjelmasta, joten jäi siksi katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 15:15

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:19

En seurannut ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:27

En ole seurannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 16:02

en ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 16:13

Haravoinnin välissä tulin sisälle päiväkahvin keittoon ja avasin telkkarin. Sieltä tuli veteraanijuhlasta ohjelmaa, Iisalmesta. Tuttuja naamojakin näkyi. Hyvä juhla näytti olevan, veteraanit ovat juhlansa ansainneet. Joukko vähenee pikku hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 18:36

En ole seurannut kun töissä olin, muuta kuin radiosta "sivusilmällä" jotain uutimii tuli, jos ei sitten täs illemmal tule ko. asiast juttuu telkust... lippu näytti liehuvan meitinkin taloyhtiös kun kotia töist porhalsin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 19:49

aamu kuudesta ilta sewitsemään 'pihalla' , eipä tullut kuuneltua tai nähtyä ensimmäistäkään ohjelmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:25

Uutisista näin pätkän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:51

Iltauutisista vasta ehdin näkemään pätkiä.