Mitä voi tehdä Delhissä n. 13 tunnin välilaskun aikana

Avainsanat: new delhi intia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2008 - 16:01

Riippuu mihin aikaan vuorokautta välilasku on. Jos se on päivällä, Delhissä on monia upeita nähtävyyksiä. Päiväaikaan tietysti voi myös shoppailla, syödä hyvin, käydä hieronnassa... Kai näitä kaikkia voi myös iltasella tehdä. Jos et halua poistua kentältä, suosittelen hyvää kirjaa, tai kasaa lehtiä.

Lähteet:
www.delhitourism.com/sightse...delhi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2008 - 16:30

Voithan ottaa vaikka pelikonsolin mukaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 12:15

Jos vaihto on illalla/yöllä, Delhin International terminaalissa (2) on Visitors Lounge. Kysy sitä, pääset sinne lepäämään joko jatkolentolipullasi tai maksamalla 30 Rs. Siellä voi ladata puhelinta, ostaa matkamuistoja ja lukemista kahdesta pienestä kaupasta ja syödä.

Jos jatkolentosi on Intian sisäinen, kannattaa suunnata mahdollisimman pian oikeaan terminaaliin. Meillä oli 5 tuntia aikaa vaihtaa internationalilta domesticille, eikä aikaa ollut yhtään liikaa. Bussin löytäminen, sillä matkustaminen ja monessa eri kohdassa jonotteluun meni yllättävän paljon aikaa. Kannattaa siis olla ajoissa.

Jos vaihto on päivällä, Delhissä on esimerkiksi yksi maailman neljän parhaan joukkoon lukeutuvasta ravintolasta, se on saanut täydet 4 (vai 5) Michelin-tähteä. Annoksen hinta on n. 50 luokkaa, mutta muissa samantasoisissa saat pulittaa monta sataa, lähes tuhat euroa per annos, joten jos hyvä ruoka kiinnostaa, suosittelen.

Muuten, kannattaa tutkia karttaa jos haluaa nähtävyyksiä nähdä. Lentokentältä on parin kymmenen kilometrin matka keskustaan, joten ihan hirveästi siinä ei ehdi näkemään. (Muutaman kilometrin matkaankin voi Intiassa mennä jopa tunti..)