Pitääkö netin olla vapaasti käytettävissä kaikille kansalaisille? Myös napsun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 14:41

Taasko tuo alkaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 14:41

Mikäs sinua nyt harmittaa, onhan netti vapaasti käytössäsi ja napsu myös, älä enää kiukuttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 14:42

Tottakai pitää olla, mutta kaikkien kansalaisten on käyttäydyttävä sääntöjen mukaan. Ei täällä aleta morkkaamaan ketään eikä jauhamaan samaa asiaa kymmenellä kysymyksellä. Koskee niin kysyjiä kuin vastaajiakin tämä neuvo. Tarkennan vielä, että minä en laadi sääntöjä, mutta yritän noudattaa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:45

Tietenkin pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:46

Toistan vastaukseni, kyllä, netti on vapaasti käytettävissä kaikille aivan kuten maantietkin ovat vapaasti käytettävissä kaikille autoilijoille kunhan noudattaa liikennesääntöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 14:56

Tottakai.niinhän se suunnilleen onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:02

Tottakai pitää! Miksi ei pitäisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 16:03

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 17:49

Kannatan sananvapautta kaikille. Mutta Napsu voi olla hiukan vääränlainen foorumipohja kaltaisellesi etsijä-kyselijä-väittelijälle. Tässä kun ei oikein onnistu kommentointi ja vastaväittely.

täällä kysytään ja toiset vastaavat. minä en useinkaan edes käy kurkkaamassa mitä minun vastukseni on saanut reaktioita aikaan. useinkaan ei mitään. kaikki keskittyvät vastaamaan kyselijälle.

olen pahoillani, jos tunnet kärsineesi vääryyttä ja olet jäänyt katkeraksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 18:42

Kyllä kaikille niille, jotka noudattavat Napsun sääntöjä (ja ovat ne myös lukeneet), kuten yllä useampikin tämän asian mainninnut, olen samaa mieltä, tämähän on kysymys - vastaus -palsta, ja VASTA sitten, jos on edes jkl vastauksen antanut kysyjälle, voi mielestäni kommentoida asiaa/kysymystä/muita vastauksia, mutta ei silloinkaan ns. haukkumalla, tms.

Ja nyt kun tarkemmin katselen kysymystäsi, niin tarkoitatko mahd. sitä, että Napsu näkyis vain Napsulaisille?, kyllä se vaan miulle passais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:29

Kaikki palvelut sovittujen sääntöjen puitteissa.

Jos et pysty tai halua sääntöjä noudattaa, turha murmuttaa, jonkinlaiset sanktiot ja/tai nautintarajoitukset siitä aina seuraa järjestäytyneessä yhteiskunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:51

Totta kai pitää olla kaikille. Onhan sulkis ihan mukva vaikka ei asu suomessa.
Kaikki ketä kiinostaa voi täällä napsutella.
Mistäs sait tämmösen asian päähäsi,häiritseekö sinua napsun kiva porukka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:12

Täällä saa olla jokainen joka haluaa. Jopa sinä, vaikka et varsinaisesti edes noudata sääntöjä. Uskoisin kuitenkin, että et sinä täällä halua roikkua, koska me olemme varmaankin mielestäsi tylsiä ja tiukkapipoisia?
Sinulle paremmin sopivia foorumeita on vaikka millä mitalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 04:01

Eikös se ole kaikille mielestäsi?