Vaaditko sinäkin liiton johtoa vastuuseen jaetuista rahoista Sdp:lle? Minä vaadin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 00:57

Aika huonosti olet asioista ottanut selvää jos et jo liittoon liittyessäsi ole tiennyt että ammattiyhdistysliike tukee poliittista puoluetoimintaa (useampiakin puolueita). Näinhän se on ollut aikojen alusta lähtien. Eikä se tuki ole suinkaan mitään pyyteetöntä lahjoittamista, vaan niillä avustuksilla haetaan poliittista tukea ja ymmärrystä liiton ajamille asioille. Siks toisekseen muutama satatuhatta on aika pieni lovi siinä kassassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 14:36

Kun en ole minkään liiton jäsen en sitä voi tehdä. Liitot kuten SAK esimerkkinä, ovat aivan liian poliittisia eikä SAK edes edusta omaa alaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:48

En vaadi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:53

Ei ole tarvetta enää tuollaiseen toimenpiteeseen, mutta sinuna nyt kääntyisin liiton puoleen, ja selvittäisin paljonko ovat antaneet muille puolueille, eivät antaneet ainoastaan sdp.Ja oletko tietoinen mihin niitä rahoja yleensä jaetaan , jos et sinä mitään saanut. Ei se taida kylläkään auttaa vaikka 400 000 € antoivat pois, rahaa jäi vielä ,pidä puolesi nyt vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 15:03

No en vaadi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:38

En vaadi.
SAK ei ole liitto.
Ei myöskään STTK , eikä AKAVA.
Ne ovat keskusjärjestöjä, eivätkä tue mitään puolueita.
Niiden jäsenjärjestöt ovat sen sijaan aktiivisia ja tukevat useita puolueita.
Tuet ovat täysin laillisia ja demokraattisesti päätettyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:20

Ainoa vastuu mitä voit korkeintaan vaatia, on "poliittinen vastuu", eli ei mitään.