www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...99?ref=rss Turhaako?

Että vieläkinkö turhaa, ja "moneskohan kysymys" ?

Avainsanat: kunka nopeasti se tuleekaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 13:53

Eiköhän tämä possutautihössötys jo riitä. Ei se miksikään siitä muutu vaikka joka toisella kysymyksellä sitä kysytään. Se mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi - tapahtuu. Ei siinä hössötykset auta. Panikoimalla vain omaa olotilaa pahennetaan. Sulje sinäkin kysyjä se netti vähäksi aikaa, ja mene vaikka ulos kävelemään, niin saavat aivosi muuta ajateltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 13:46

Turhaa siltikin, se tulee jos on tullakseen en minä rupea siitä etukäteen panikoimaan ja juoksemaan kun päätön kana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 14:13

Kurjaa kun juutut yhteen aiheeseen pysyvästi. Kysy jotain muuta välillä, niin on mielekkäämpää sinulle vastailla. Ota rennosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:20

Ei sitä nyt vielä kannata murehtia , ja jos oikein paljon pelkäät niin rakenna betoni bunkkeri itsellesi ja ole syömättä sianlihaa ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:49

Mitä silmä ei näe,sitä sydän ei sure.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 16:04

evvk.. ihan oikeesti.. ennen ku oikeesti tiedetään että joku on suomessa saanut ton niin ei pelota yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 18:51

1: Dont worry, be happy... 2: Kyllä, 3: 12 kysymys. Kun ei voi asialle mitään tää pieni ihminen täl pallol, kun ei asiaan vaikuta edes se, et alkais just nyt kasvissyöjäks, kun se tauti ei edelleenkäääään tartu syödystä possunlihasta, matkustamista voi toki rajoittaa jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:03

järkevä käyttäytyminen on ihan jees, panikointi ja muiden pelottelu p:stä , sinäkin voisit jo vetästä sordinon päälle tässä asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:29

Panikoiminen ei auta missään asiassa.
Tautia on epäilty olevan vain tautialueelta tulevilla turisteilla, eikä se ole ainakaan vielä tarttunut muihin.
Normaalilla siisteydellä ja suureten väkijoukkojen välttämisellä ei tavallinenkaan flunssa tartu. Ei tartu tämäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 07:28

sinulle possutauti pelkoinen, niin ole sisällä , käytä naamasuojaa, pesekäsiä äläkä ole ihmisten kanssa missään tekemissisä, näin itse voit välttyä siltä taudilta.....ja muillekkin , jotka nyt panikoi siitä taudista, tai muistakin sairauksista, niin noudattakaa tuota yllä olevaa ohjetta.....