Miten pyytäisin anteeksi tyttöystävältäni kun vahingossa haukuin hänen parasta kaveriaan enkä tarkoittanut sitä???!!

Todella huonot välit tällä hetkellä! olen 12wee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 10:54

Siinä onkin kysymys, oletko aivan varma, että et tarkoittanut sitä. Sinun ei auta muuta kuin olla aivan rehellinen toista kohtaan ja pyytää anteeksi. Samalla kuitenkin voisitte keskustella asiasta ja yritä selittää miksi käyttäydyit niinkuin käyttäydyit, sillä kaikilla ihmisillä on oikeus omiin mielipiteisiinsä vaikka toinen ei niistä pitäisikään, mutta kaikkea ei tietenkään kannata sanoa ääneen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 13:21

Että suusi vain päästeli sanoja ulos joita et tarkoittanut ? Voi voi sitä sinun suuta.
Koita seuraavan kerran laittaa käsi suuneteen tiuksati sitten kun sieltä alkaa tulla sanoja joita et halua sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:28

vie hänet jätskille , jonnekin ihanaan paikkaan ja pyydä nöyrästi anteeksi, sekä kerro , että olit väärässä...tai et kaikkea tarkoittanut....jos osaat niin tee jokin kaunis kuva , eli piirä tai kirjoita jopa runo hälle ja anna se siinä samassa, kyllä tyttö varmaankin tykkää..minä itse tykkäisin kovastikkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:39

valmista aamupala sänkyyn johon kuuluu: kahvi/tee/kaakao, kaks oikeen herkullisen näköistä leipää/kulho muroja,lasillinen tuoremehua....vie tämä aamiainen tarjottimella yöpöydälle ja sitten vielä ostat hanelle ruusun johen kirjoitat pienen viestin yksinkertaisesti ANTEEKSI....ja laita tämä ruusu myös siihen tarjottimelle.....varmasti leppyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 13:48

Osta hänelle joku pieni kiva lahja tai vie johonkin limulle. Sitten vaan pyydät tosissasi anteeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 13:48

Ei mitään hörhelöitä vaan ihan sillä samalla suulla jolla suolsit loukkauksen, suollat anteeksipyynnönkin. Mutta sillä erotuksella, että nyt myös tarkoitat mitä sanot. Se on ihan yhtä helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:49

Pyydät asiallisesti anteeksi ja sillä sipuli. Ja opettelet olemaan haukkumatta ketään. Pahan puhuminen ei rakenna ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:57

Menet ja pyypät anteeksi ja sanot että et tarkoittanut sanoa mitään sellaista mikä pahoitti sinun mielesi. Anteeksi täytyy oppia sanomaan sillon jos itse aiheuttaa toiselle jotain pahaa. niin minä olen opettanut omallekin tytölleni joka on nyt 11 vuotta. sen hän on joutunut monesti tekemään. ja onkin myös oppinut sen että sellaista ei saa sanoa toiselle mikä aiheuttaa pahan mielen. jos hän sen tekee niin tietää mitä tekee. oppia häen täytyy niinkuin myös sinunkin. se on ihan hyvä tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:24

Pyydät anteeksi ja myönnät suoraan että olit tyhmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:50

Kukkia ja suklaarasialla saat anteeksi ennen kuin huomaatkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:03

Asiallisesti ja rehellisesti kerrot, miksi mokomia suustasi päästelit ja pyydät nätisti anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:36

ihan vaan suomen kielellä. sanot anteeksi kun tein niin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:40

Aina välillä suusta päästää mikä loukkaa toista.
Pyydät anteeksi,ja sanot ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi.
Niin eiköhän asiat siitä selviä..toivotaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 01:05

12 v , asiat korjaantuun vielä ihmeen helposti, anteeksi ja pikkusen katumusta, ei turhia keksittyjä selityksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:34

Miten pyytäisit anteeksi? Kauniisti ja nöyrästi. Sano vielä perään, että se oli ilkeästi sanottu, mutta älä yritä väittää, että et tarkoittanut sitä, sillä sen sanominen vain ärsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 12:52

Pyydä häneltä anteeksi ja sanot että se oli vahingo voin viedä sinut vaikka heselle jos se ei auta niin kirjota ystävällesi runo niin kyllä hän varmaan siitä tajuaa ;)