Onko tevisiossa enään kunnon ohjelmia? minusta ne ovat huonnontuneet siihen nähden mitä TV lupa maksaa. Onko kallis?

minusta TV lupa on aivan törkeän kallis.

Avainsanat: tv lupa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 13:09

TV maksu turhan kallis. ärsyttää ainaiset uusinnat. Ja nyt kun kesä tulee saa telkkari olla melko rauhassa. On sitä parempaakin tekemistä.kun katselle uusintoja.

Kysyjän kommentti

KIITOS jälleen hyvästä vastauksesta kaveri. olis hyvä kun maksettas vaan niistä ohjelmista mitä katsoo tai haluu katsoa. ei erikseen mitään TV lupamaksua. MITÄS MIELTÄ TÄSTÄ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 12:41

se on aivan liian kallis, kun yle lähettää jo kymmeniä kertoja nähtyjä uusintoja kokoajan..ärsyttää suunnattomasti..joten uusi mediamaksukin saa olla vitsivaan, eikä missään tapauksessa sitä saa laittaa käytäntöön...vaan kortilliseksi, ne maksaa jotka katsookin ylen tv...oma mielipide...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 12:48

Minusta hinta - laatusuhde ei ole kohdallaan. Jostakin näin että alkavat sitä Dallasiakin esittämään, helskuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 12:49

Minä seurasin tuolta Faktalta yhteenaikaan uusia juttuja. No kuinka ollakkaan huomasin niitä näytettävän myös tavan kanavilla, eri nimillä vain! Huijausta sanon minä!
Olemme kyllä hankkineet joka huoneeseen telkkarin siksi että kun kerran pitää maksaa niin koko rahan edestä sitten katsotaan.
Yhdestä kuuntelen musiikkia, yhdestä katson korttiohjelmia ja yhdestä uusintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:27

AIVAN LIIAN KALLIS!!!ja niin kuin on edellä mainittu niin televisiosta ei tulee enää kuin uusintoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:27

Kun kerran on pakko näyttää samoja juttuja koko ajan niin näyttäisivät sitten hyviä ja palkittuja sarjoja; Hanski, Rintamäkeläiset, Heikki ja Kaija, ne ainakin kiinnostivat aikoinaan kaiken ikäisiä ja Lassien seikkailut olivat monelle lapsiperheelle viikon odotetuin päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 13:32

Tuollaisia chumban ehdottamia en minä ainakaan katspoisi pätkääkään. Sanoisin heti luvan irti,jos tuollaista sontaa alkaisi tulla.
On kunnon ohjelmia paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 13:49

tv lupa on kallis todella. Ja aivan totta tuokin että telkkuohjelmat huonontuneet niin pirusti.
No eipä tartte viettää aikaansa enää töllöttimen ääressä. Muutenkin kun kesä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:56

Taitaa tuo anonyymi olla vielä hieman peloissaan siitä sikaflunssasta jota on toitottanut pari päivää, kun ei ymmärrä kotimaisen klasskkoviihteen päälle mitään. Kunnon ohjelmia ei enää tule ja uudet sarjat on täyttä roskaa, kaipaisin todella vanhoja kotimaisia sarjoja takaisin. Ja mikä ettei ulkolaisiakin Peyton Place ja Dallas ainakin uudelleen esitykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 14:06

TV-lupa on sikakallis. Ja kesän tullessa ohjelmat vielä huononevat. Se hyvä puoli siinä ohjelmien huonoudessa on, että ei viihdy telkun edessä, vaan ehtii paremmin muihin harrastuksiin, kuten luonnosta nauttimiseen. Mutta en kyllä ylenä kehtais veloittaa kesäajan ohjelmista. Asia koskee kyllä kaikkia kanavia. Yhtä huonoja ovat mainoskanavatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:53

pelkkiä uusintoja ja TV-lupa on kallis tarjontaan nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 16:06

en joudu maksamaan niin ihan sama mulle.. toistaiseksi :) kyllä sieltä muutamia hyviä ohjelmia tulee + formulat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:35

jääkiekkoa tulee pian, ei ole huonoa. Muut on..juu, on liian kallis ja keällä varsinkin ei tuu kuin vanhan kertausta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:04

Aivan liian kallis.Uutisia tulee aivan liian usein ja tiuhaan tahttiin,niissä ku ei ees päivän aikana aiheet vaihu ja nykyjää voi uutiset lukea myös netistä ja samat uutiset tulee radiosta.Urheilua vois kans vähentää,ku nykyjää on olemas ihan urheilu kanava joka näkyy ilman maksullista korttiakin.Ainut plussa on nää kakkosen toive draamat jotka on vanhempia uusintoja ja ajalta ku pienenä tyttönä kattelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:43

Saattaa tuolta tullakin hyviä ohjelmia, mutta en jaksa enää etsiä niitä ohjelmatiedoista, sillä niitä on aivan liikaa.
Luvan kalleus on suhteellinen kysymys. Tietysti se on kallis sellaiselle, joka ei löydä sieltä mitään hyvää katsottavaa.
Itse katson monet uutiset päivässä, joten yksiä kohti hinta ei päätä huimaa.