Ostatteko koskaan mitään arpoja itsellenne tai jollekin lahjaksi? oletteko koskaan voittanut mitään niillä?

Avainsanat: esim. Ässä arpa sekä muut arvat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 13:03

Ässä arvasta markka-aikana 500mk ja lotosta 2700mk.
Lauantaina en keksinny mitään lahjaa tyttären tytön poikakaverille, ostin ristkko-arvan mistä tuli 20e. Samassa kuoressa vähän rahaa lisäksi kun meinasin ,että tyhjää arpaa raaputtaa.
Oli erittäin tyytyväinen lahjaan.

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA SINULLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 12:10

Olen ostanut joskus joululahjaksi esim. ässäarpoja ja koska niissä ei ole ollut voittoa se on ikäänkuin pieni pettymys lahjan saajalle. Senpä vuoksi nykyisin annan lahjaksi rahaa, pienenkin summan sillä sen luulisi ilahduttavan enemmän kuin tyhjä arpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 12:10

Olen ostanut itselleni ja itse saanut joskus lahjaksi.
Kerran kun sain 10 ässäarpaa niin taisi voittoa tulla viisi euroa. Siinä kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 12:29

olen saanut arpoja, mutta voitot on olleet vain korkeintas 10e ja allekkin, joten ei suuria voittoja ole tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 12:32

Ässäarpoja joskus lahjaksi ja parilla rivillä lotonnut. Ei ole mitää mainittavia voittoja osunut. Ässällä joskus saanu uuden arvan. Loton voittoja voisi olla enemmin että pienemmälläkin tuloksella saisi jotain kun tuo päävoitto on niin kohtuuton. Mutta sen tavoitteluunhan koko juttu perustunee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 12:36

Ässä-arvalla voitin yli 10v sitten tonnin jonka sijoitin Finnairin tasaraha 3vrkn Yläksen ensilumireissuun. Siinäpä ne voitot sitten onkin, ostellut olen ja joskus saanut uuden arvan raaputeltavaksi.
Isot pojat kertoo että eräs kansanedustaja voittiV arvalla kynän Kuubasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 12:38

Ässäarvasta olemme saaneet 200mk ja toisenkerran satasen,vähän on tullut pienempiä voittoja ,ostamme sillointällöin arpoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 12:43

Ostan joka vuosi viisi tavara-arpaa ja yleensä niissä on kahdessa tai kolmessa voitto. Ne voitot sitten annan lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 12:44

En osta enää itselleni, lapsille nimipäivänä olen muutaman heille ostanut, ei muita voittoja ole tullut kuin sen verran että uuden arvan saa. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ovat mukavia voittoja saaneet ässä arvoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:12

Olen ostanut elämäni aikana 2 ässäarpaa ja toisella voitin ihan kivan summan.
Entisellä tytöpaikallani myytiin joulujuhlan hyväksi arpoja, palkintoina oli esim. yksi ns. päävoitto joka oli matka. Sain sen yhtenä vuotena ja olin tosi iloinen siitä. Arpoja en nykyään enää osta.
Lotosta voitimme saman työpaikan pikkuporukalla (3 henk.) sievoisen summan rahaa, se oli yllätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:24

Sain lahjaksi jonkun miniässä arvan, voitin sillä euron, siis yhden euron. En edes tiennyt että sellaisia arpoja saati voittoja on olemassa ennen tuota. Eurolla sai uuden arvan ja siinä ei sitten ollut enää edes euron voittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:29

olen ostanut lahjaksi ja itselle...mutta omillani olen voittanut vain pari kertaa..ja aina kun olen jollekin ostanut lahjaksi he ovat voittaneet oikeen kunnolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 13:35

Miten se lahjavero tuosta chuban lahjasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:45

Aina silloin tällöin ostan arvan ja kyllä olen ostanut lahjaksi montakin arpaa!
vain suuria voittoja ei ole tullut, ne lohdutus sellaiset ovat joskus kilissy taskun pohjalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 13:56

Olen joskus ostanut arpoja, mutta voittanut vain uuden arvan, ja sillä taas uuden arvan, jne. kunnes kuudes arpa oli tyhjää täys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:55

itselle tulee harvemmin ostettua arpaa lahjaksi, ja harvoin tulee ostettua muutenkaan. voittoja ei ole isompia tullu..joskus sen uuden arvan on saanu "voitolla" lunastettua. on niin huono tuo arpa onni ollu muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:57

Olen ostanut arpoja lahjaksi.Suurin voitto on ollut 200 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 16:06

tosi harvoin ostan.. itse oon saanut lahjaksi ja ehkä jonkun 5e voittanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 16:58

Kyllä silloin tällöin ostan arvan ja joka joulu saan niitä lahjaksikin.Suurin voittoni oli toissa jouluna lahja-arvalla 200 euroa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 20:33

mie olen aku ankka, maailman huonoin arpa onni ihminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:07

Onha noit tullu osteltua itelle ja lahjaks.Harvoimpa niist mitää voittaa,hyväl tuuril omat takas.Isoin arpa voitto on 50 markkaa,kävin sillo ostamas ku horoskooppi lupaili hyvää rahan suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 02:56

Lahjaksi olen saanut arpoja, mutta voittoja niillä ei ole herunut.
Itse en kyllä ostaisi arpaa lahjaksi. Ei niillä mitään kuitenkaan voita. Pitää olla niin hyvä tuuri, jos niin käy, eikä se ole todennäköistä, joten raha menee hukkaan.