mitä alanyasta kannattaa ostaa kotiin tuomiseksi, mitkä tuotteet laatu/hinta kohdallaan? alkukesästä mennään ja ois kiva tietää

Avainsanat: alanya turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 10:50

Nahka tuotteet ovat edullisia jos osaa tingata.Pari vyötä ostin ja alkuhinta oli 120 ekua,maksoin 12.
On oltava tarkkana kumpaa hintaa tarkoittavat.Siellä ei ole eurot käytössä ja sanovat hinnan euroina turisteille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 10:42

Mausteita. Alkoholian suosittelen ehdottomasti olemaan tuomatta tippaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 10:48

Siitä on aikaa kun siellä kävin, mutta itse ostin vaatteita ja ne ovat hyviä vieläkin. Varaudu siihen, että saattaavat kaupitella sinulle villapaitoja, siellä on kevät vielä.

Lisätty: 27.04.2009 - 10:49

Taas lukihäiriö iski, ei ne varmaan enää silloin villapuseroita myy. Mutta jos myykin, niin muista tinkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:54

Nahkatuotteet ovat olleet hintansa arvoisia, varsinkin jos muistaa tinkiä reippaasti.

Ohessa tietoa kohteesta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/275

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:07

Kenkiä,laukkuja,vöitä,mausteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 03:47

Kannattaa ostaa vain sellaista, mitä todella tarvitsee.
Siellä myydään vaikka mitä rihkamaa ja krääsää, mitä sitten kotona ei ikinä käytetä.
Mausteistakin kannattaa ostaa vain sitä, mitä varmasti käyttää.
Vöissäkin tuppaa olla niin iso solki, että se on epämukava.
Laukuissa on myös huikea kirjo laadussa, muovista kelvolliseen.

Jos käytät farkkuja, niin parasta laatua olevia joustofarkkuja saa kahdellakymmenellä eurolla. Enempää ei kannata maksaa, vähemmän kyllä, jos onnistut tinkimään.
Kauluspaitoihin olen myös ollut tyytyväinen. Samoin villatakkeihin.
Toki t-paidat ovat siellä halpoja, mutta ei niitä määräänsä enempää tarvitse. Käyttämättä tuppaavat jäämään.

Alkoholi, eli paikallinen raki ei myöskään ole jäänyt pölyttymään. Se on hyvää yskänlääkettä ja panee veren kiertämään jos varpaita palelee. Sitä saa halvimmalla lähtiessä lentokentältä.

Kauppiaat yrittävät narrata sinut ostamaan monta tuotetta kerralla, muka voidakseen tarjota hyvän hinnan, mutta siihen kannattaa sortua vain ja ainoastaan silloin jos sinulla on todella tarvetta viidelle parille samanlaisia housuja.
Kyllä aika toki hyvän tavaran kaupittelee, jos omatunto ei soimaa piraattituotteiden käyttämisestä.