Oletteko tehneet koneesta ,järjestelmäpalautus levyt.Uudempiin tietokoneisiin ei tule mukana näitä,ne täytyy itse tehdä,

Ne kannattaa tehdä DVD R levyille ,varaa vähintään kolme dvd r levyä. miksi pitää tehdä.jos kiintolevy särkyy ,tai virus tyhjentää tiedoston.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 10:27

Ilman muuta tuo on tehtävä, jos haluaa, että tiedostot on sinulla vielä jonkun onnettomuudenkin jälkeen.
Älä unohda sitä varmuuskopiointia!!!!!!!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 09:07

No sehän kuuluu niihin ensimmäisiin toimenpiteisiin kun koneen pakkauslaatikosta saa purettua ja töpselin seinään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:37

En ole tehnyt ,en edes tiedä mitä pitäisi tehdä ja miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:52

Minulla vanha systeemi ja käytän palautusohjelmistoa, minkä asensin jälkikäteen.Napin painallus ja kone alustaa itsensä siihen pisteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 11:28

vista hoitaa homman automaattisesti,jos haluaa varmuuskopiosa tiedostoja muisti tikut on käteviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 11:34

Kyllä mie ainakin teen aina nuo levyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:33

ostin uuden koneen ja kun sitten rupesin sitä tekemään niin kone ei tehnytkään sitä loppuun ollenkaan...eikä tee vieläkään kone on ollut minulla pian vuoden enkä tajua mikä siihen tulee puolessa välissä levyn tekoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 15:58

VOISKO JOKU VÄHÄN JELPPIÄ?

Mulla uus Fujitsu Siemens, ja tää väittää jokakerta avatessani sen, että pitäs luoda palautulevy.
Olen sitä montakin kertaa yrittänyt, mutta ei tunnu onnistuvan. V....taa kun se härdeli pyörii jokakerta näytöllä avatessani koneen.

Lähteet:
Harmittaaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 04:07

Toiseen koneeseen tein, mutta toisessa luotan vain tuttuun asentajaan.
Tuohon Fujitsuun heittäisin arvauksen, että levy jolle se pitäisi tehdä, on väärän tyyppinen.
Kokeile vaihtaa plus tai miinus- tyyppiä ja rewriteable kerran kirjoitettavaan.
Tämä siis on vain villi arvaus, mutta taisi toimia itselläni juuri noiden varmuuslevyjen teossa. En tarkemmin muista.