Oletteko tavanneet runollisia roskalaatikoita?

Minä näin viimekesänä Lahden sataman tuntumassa. Siskoni meinasivat hermostua kun kiersin kaikki mahdolliset roksikset sen takia, kun niissä oli niin ihania runoja. Luulisi niiden avulla ihmisten vievän roskansa koriin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 10:29

En ole vielä nähnyt, mutta kuulostaa ihan mukavalta. lyhyt runo tai mietelause voisi ilahduttaa joka kerran, kun heittää jotain roskikseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 08:20

en ole tavannut.. pitää kai lähteä käymään lahdessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:44

no enpä 'runoroskiksia' ole nähnyt, mutta jossain Sveitsissä oli roskis josta kuului ystävällisellä äänellä "Vielen Dank" aina kun avasit/suljit sen kannen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:45

Enpä ole tavannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 09:13

en ole, mutta tuossa on kyllä itua....mutta oltiin joskus 80l kosinsaarella ja sieltä kun lähettelin postikortteja uiseita ellei jopa kymmeniä, niin mieheni pisti ne postiaatikkoon , joka myöhemmin osoittautuikin roskikseksi, oli meikäleisen postilaatikon näköinen ja oranssinvärinenkin vielä kaiken huipux..sinne meni kortit roskikseen...eikä niitä sieltä voinut hakeakkaan, kun ei yhtään muistant mikä se niistä oli, niitä oli siellä sen verran tiheään...opetus oli , että katso tarkkaan mikä kuva on laatikon kyljes...minne postia laitat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:41

Lahdessa olen nähnyt, tais olla vielä niitä pahvisia ekopönttöjä. Idea oli se että roskis tyhjennetään niin kauan kuin se on järkevää, kun se alkaa hajoamaan niin se heitetään pois ja laitetaan uusi tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 11:30

Eipä ole meillä päin sellaisia näkynyt,sehän oisi todella upeeta jos niitä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.04.2009 - 11:35

Enpä ole tuollaisia löytöjä tehnyt vaikka itse täällä Lahtosessa asustelenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 12:29

Kävin just viemässä roskapussin pihallamme olevaan laatikkoon...ei kuulunut muuta kuin iloinen talitintin laulu viereisestä puusta. Toivotti vissiin mulle huomenta, kun nukuin tässä vähän yövuorom jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:24

Olen nähnyt vain mainoksia, en tiedä missä niitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 21:55

En ole minäkään tavannut täällä.
Viimme reissulle meinasi mennä postikortit vahingossa roskalaatikkoon,kun oli posti-laatikon näköinen.. Onneksi tajusimme ajoissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 04:10

Noita en ole nähnyt, mutta aforismeja kassakuiteissa kylläkin.