Mikä on terminaalitoiminnan tarkoitus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 07:56

52212 Tieliikenteen terminaalitoiminta

Tähän kuuluu:
- kuorma- ja pakettiautoliikenteen tavara-asemien ja terminaalien toiminta (terminaaleissa tavaroita säilytetään yleensä lyhytaikaisesti niiden siirtyessä kuljetusmuodosta tai -välineestä toiseen).

Tähän ei kuulu:
- tavaraliikenteen kuljetusten välitys (52299)
- varastohotellit (52100)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 01:06

Onnellinen lähtö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 01:14

Mielestäni tässä tarkoitetaan logistiikkaa eli tavaroiden joustavaa kuljetus ym. järjestelmää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:10

vähäviisas oikeassa,nykyisin sitä sanotaan logistiikkatoiminnaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.04.2009 - 08:44

Terminaalitoiminto on kuljetuspuolen asioita mutta terminaalihoito on sairaanhoidon asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 09:49

terminaaleja on joka paikassa useita ja logistikkaa niissä harjoitetaan. esim..elintarvikkeita säilytään terminaaleissa , kunnes ne rekka hakee ja vie määränpäähänsä tai jakaa niitä eri kauppoihin, myöskin esim.valiolta tuodaan tuotteet kauemmaksi olevaan terminaaliin, jossa ne lajitellaan lähteväksi muiden esim.lihatuotteiden kanssa vaikka saariston kauppoihin..sinne sieltä terminaalista ne kaikki tuotteet , jotka lähtevät saariston kauppoihin otetaan rekkaan ja jaataan niihin kauppoihin mihin on mitäkin tuota tilattu..tässä nyt yksi esim.mutta tuotteet voivat olla ihan mitä vain, me haettiin terminaalista meidän kodan keittiö tai grilli, mitä nimeä nyt käytetäänkin ja se tuli turkuun ylitornionvakilasta, sillä siellä niitä tehdään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:57

Aloittaja kysyy varmaan logistiikkaan liittyvää terminaalitoimintraa. En ole asiassa mikään asintuntiaj, vastaus löytyy varmuudella oppimmateriaalistasi.