Linnut tulee influenssa mukanaan ja sorkkaeläin influessa saattaa jo olla, ellei vasta matkalla. Ostatko vielä lihaa?

Onko tämä luonnon oma suojautumiskeino inhimilisten olentojen teholihan tuotannolle ja tehtailulle?

Avainsanat: pelottaako uutiset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 22:11

Kyllä. Tänään jopa söinkin sitä. Uutiset eivät vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 22:13

Kyllä ostan lihaa ja syön sitä,ei tässä vielä ainakaan ole peloissaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 22:17

Edelleen ostan ja syön lihaa, tauti tarttuu muuten kuin syömällä ko. tuotteita, salmonellat ja sen sellaset on sitten asia erikseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 22:20

Kyllä ostan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 22:37

ostan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 23:01

Just luin,ettei sianlihan syöminen aiheuttaisi tartuntaa..joka tapauksessa ostan edelleen kotimaista lihaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 23:13

Tottahan toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 23:44

Syön edelleenkin lihaa. Jos joku pöpö tulee, niin olkoon tullakseen. Maailmalla liikkuu koko ajan kaikennäköisiä tauteja, mutta on erittäin pieni mahdollisuus saada joku lintuinfluenssa. Sitäpaitsi tehotuotannossa eläimet eivät ole villien eläinten kanssa tekemisissä, jotka tautia levittävät eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 23:48

Kyllä syön lihaa, sehän ei edelleenkään tartu syömällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 00:48

Kyllä ostan kuten broilereitakin ja myöskin syön. Kympin uutisissa haastateltiin suomalaista asiantuntijaa. Yhdysvalloissa täytyi tehdä toimenpide (ei lääketieteellinen) että saadaan rahahanat auki. Jos uutisia rupeaa pelkäämään niin sitten on mentävä kaikkien tiedotusvälineiden kantamattomiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 05:39

Kyllä minä vielä lihaa syön ja kypsennän hyvin. En ole niin vainoharhainen että etukäteen pelkäisin mitä tulee sairauksia, en aio ruveta hysteeriseksi enkä lietsomaan kauhu skenaarioita tästä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 06:22

ostan ja syön, kypsänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:00

eipä minun lihanhimoni vaikuta flunssan leviämiseen tai tarttumiseen mitenkään, eli jatkan entiseen malliin

- näiden epidemioiden vakavin seuraus on niinden aiheuttama hysteerinen käyttäytyminen -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 09:01

Tottakait. Sikaflunssa on sekoitus "sikaa, lintua ja ihmistä"..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 09:43

jos olen oikein ymmärtänyt niin sikainfulenssa ei tartu lihan syömisestä vaan leviää pisratartuntana. Siis, pitäisikö kaikki siat hävittää maan päältä, syödä tai pistää kuoppaan:)
influenssaa ei enää pysäytä mikään, se on ja menee. Ei syömättömyys ei siattomuus koska nyt leviää ihmisestä ihmiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:10

en ole niin hysteerikko , että heti alkaisin panikoimaan ja lopettaisin kaiken lihan syönnin tai kananmunia, mitä näitä nyt tällä hetkellä kaikia onkaan, ihan samaan malliin tällä elellään, jos jokin asia on tullakseen niin se tulee, ei sille mitään voi, mutta panikoidaan , kun on sen aika ja murehditaan sitä sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:32

Kyllä minä laitan patakukkoon silavaa kuten ennenkin.... ja paljon laitankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:43

Ei liha liity tuohon mitenkään, ottakaa rauhallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 11:24

Tottakai syön lihaa. Ei se tauti syömällä tartu. Mutta turhalla panikoimisella saa paljon pahaa aikaseksi, Jatkan ihan entiseen malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 04:19

Napsulaisia ei aiheettomilla peloilla ruokita!
Kypsästä lihasta ei tartu lintu- eikä sikaflunssa!
Minä kyllä suosin paljolti lohta. Milloinkohan ne vilustuvat?