miten kertoisin vanhemmilleni että minulla on poikaystävä joka olisi tulossa ensi viikolla käymään, hän ei asu samalla paikkakunna

lla joten hänen pitäisi jäädä meille yöksi. hän on minua kaksi vuotta vanhempi eikä vanhemapni ole koskaan tavanneet häntä.

Lisätty: 26.04.2009 - 19:58

olen siis 15 vuotta ja poikaystävä 17

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 19:03

En tiedä pitäisikö olla jotain muuta tapaa kertoa asiaa kuin sanoa se. Kertoa taustaksi heille tapaamisestanne, pojan kotioloista, vanhemmista, koulusta jne. Ja, että nyt haluaisitte nähdä täällä teidän kotona kun hän on tulossa paikkakunnalle. Miksi olet salannut asian heiltä? Oletko liian nuori seurustelemaan? Oli miten oli, niin aina kannattaa puhua asioista. Kyllä me vanhemmat ymmärrämme paljon enemmän kuin te nuoret luulettekaan. Olemmehan itsekin olleet nuoria... silloin joskus ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 19:00

Suoraan ja mitään pois jättämättä.

Lisätty: 26.04.2009 - 19:02

Ettei käy kuten minulle nuorena. Kun minä kerroin että poikaystäväni tulee kylään, (hänkin asui toisella paikkakunnalla) niin minulle sanottiin että ulko-ovi on lukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:12

ilmota niille vaan että se tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:18

Kyllä sinä sen voit kertoa jos sinulla on ikää sen verran että voit seurustella, reippaasti vaan,minä tapasin miniäni aamukahvi pöydässä oli ollut pojan huoneessa koko yön ja minä nukuin sikeesti.Ja olisin halunnut tietää aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:31

et laittanut omaa ikääsi laisinkaan, jos olet kovin nuori, niin sanoisin sinuna tuolle pojalle, että jos et nyt tulekkaan meille yöksi, mutta jos olet 18 niin sanot suoraan vaan, että tulis vieras...yökylään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:40

Poikaystäväni n tulossa käymään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 20:25

Kerro asiasta vanhemmillesi. Mitä kauemmin epäröit, sitä vaikeammaksi asia menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:50

Kerrot vanhemmillesi, että poikaystäväsi on tulossa sinua tapaamaan. Pikimmiten. Voihan olla, että vanhemmillesi ei sovi ylimääräinen yövieras juuri silloin.

Olet 15-vuotias. Minä en sallisi teidän viettää yötä samassa vuoteessa, vaan petaisin vieraalle yösijan eri huoneeseen.

Joskus sinäkin olet äiti ja ymmärrät paremmin jyrkkyyteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 23:45

suoraa puhetta vaan kehiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 01:05

Sanot vaan että hän tulee ja sillä siisti. Voit kertoa hieman hänestä esim. kuinka kauan olette seurustelleet yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:58

Kerro vanhemmillesi iloinen uutinen: sinulla on kiva poikakaveri, joka haluaisi tutustua myös vanhempiisi. Kerro myös, että sinäkin toivoisit poikakaverisi ja vanhempiesi tapaavan toisensa. Kävisikö tämä ajankohta? Voisiko poikakaveri olla yötä? Älä edes ehdota yhteistä huonetta nukkumiseen. Pohdi vanhempiesi kanssa, missä kaveri yövytetään. Kyllä se siitä hiljalleen alkaa sujua. Jos poikakaverisi on kunnon kaveri, niin kyllä vanhempasikin sen huomaavat. Lopeta salailu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:14

Kerro vähän taustatietoa ja kerro että poika olisi tulossa käymään. Varmaan sanovat mitä mieltä ovat, asut varmaan vanhempiesi kanssa joten kundi on tulossa myös heidän kotiinsa.