Kuka on kuuluisin henkilö, jonka olet tavannut? Siis et vain nähnyt, vaan puhunut tai vaihtanut muutaman sanan.

Itse melkein kerran tapasin Jope Ruonansuun, mutta jouduin jäämään tilaisuudesta pois.

Avainsanat: kuuluisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 16:26

Taitaa olla Isto Hiltunen jonka äsken näin. Pari vuotta sitten ihan juttelimmekin.

Lisätty: 26.04.2009 - 18:36

Muisti palaa pätkittäin, en silti Uunon, mutta Tapani Kansan, konstaapeli Reinikaisen, Kari Tapion, Anita Hirvosen, Reetun, Kari Salmelaisen sekä T.T.Purontaan kanssa olen jutellut. Niin ja kansanedustaja Riitta Korhosen.

Lisätty: 26.04.2009 - 18:38

Ja muistuipa mieleeni kuinka kouluaikana purimme jotain kuormaa Mäntsälän linja-autoasemalla Jorma Juseliuksen kanssa. Hän oli silloin Henry Theelin orkesteri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 16:29

Paavi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:31

Arja Koriseva,Satu Silvo ja Jari Sillanpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 16:34

Kyllä taitaa jäädä paikallisen valtuustojäsenen kanssa jutusteluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:36

Isä Mitro, Arja Koriseva, Mikko Kuustonen, Henna Virkkunen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:39

Martti Ahtisaari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:40

Urho Kekkonen , Kirka, Mikko Alatalo, Lea Laven, Katri-Helena, Kari Tapio, Taiska, Paula Koivuniemi, Danny. Ja monia muita artisteja ,olen työni vuoksi saanut heihin tutustua.Urho Kekkosen polvella olen pienenä tyttönä saanut istua yksityistilaisuudessa , oli isoisäni ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:55

- ent. kansanedustaja ja liikenneministeri ym. ym. Pekka Tarjanne
- keihäänheiton olympiavoittaja vuodelta 1984 Pauli Nevala
- ent. kansanedustaja ja kaupunginvaltuutettu Toni Halme
- Ruotsin ent. pääministeri Carl Bildt
- yhteiskunnallisen korkeakoulun nyk. Tampereen yliopiston ex-rehtori Paavo Koli
- Jukka Uunila, nyt en muista titteliään, joku neuvos, vaikuttaja urheilun alalla.
- maalaislääkäri Tapani Kiminkinen
- professori Urpo Harva
- yhteiskuntatieteilijä Antti Eskola

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:00

katri-helena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:10

Martti ja Eeva Ahtisaari. Olen jopa pitänyt pienen puheen Ahtisaarelle. Olen tavannut monia laulajia: mm. Marion Rungin ja Tapani Kansan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:21

- Kirka
- Jari Sillanpää
- Joel Hallikainen
- Jorma Silvasti (oopperalaulaja )
- Pelle Miljoona
- Halavatun Papat
- Sakari Kuosmanen
- Aake Kalliala
- K-kaupan Väiski
- muutamia mainitakseni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:42

Vanhanajan näyttelijät Elsa Turakainen ja Raakel Laakso.
Olemme viettäneet yhteistä mökkikesää..

Erkki Liikanen,Juha Vainio,Jari Sillanpää ja Katri-Helena..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:47

Juha Tapio ainakin näin äkkiä mietittynä...
Juha Mieto ja Aira Samulin on myös bongattu muutamaan kertaan.

Meillä on joku valokuva jossa olen minä iskän sylissä pienenä ja samassa kuvassa on myös Vesa-Matti Loiri, joten olen varmaankin joskus nähnyt Veskun, mutta ite en muista mitään :)) Sitä ei varmaan nyt tähän lasketa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 17:56

Shakira on varmaan se kuuluisin minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:57

siuntios kylpylyssä juttelin liikunnusta itse manun kanssa, oli hän jo hieman kutistunut mies...simo silmu, kun on yhteisiä tuttujakin, piepposkan tuijan, finlandessin poikien kanssa..anna hanskin isän kanssa useita kertoja, kristiina mäen, danny, agents, riku lätti, asuimme samassa talossakin nuorena, paula koivunuiemi ja hänen trumpetinsoittajan kanssa oltiin paljonkin tassahtelemassa nuorena tyttönä, somerjoen , mutta hän kyl oli niin töttöröö, että lähetti meidät ihailijat pois , eikä edes antanut nimmaria, voi että kun nyt muistais kaikia, niitä on paljon, kun nuorena kiertelin lavoja oikein urakalla, niin ja markku aro jopa lauloikin minulle....koko tanssilavan kuullen..olin naama punasena, kun ujostutti niin kamalasti ja kaikki tuijotti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:08

paljon on,m.m urho kekkonen ja veikko vennamo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:19

Laulajia ja esiintyjiä, mutta viimeisin minkä muistan näin äkkiä on Matti Vanhanen. Kävi Kuopiossa ja meidän koululla, kun opiskelin lähihoitajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:20

Suomalaisista päättäjistä mm. Tarja Halonen ja Pentti Arajärvi, Martti ja Eeva Ahtisaari, Mauno ja Tellervo Koivisto sekä lukuisa joukko muita enemmän tai vähemmän tunnettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:44

Vuonna 1962 hiihdin kilpaa Ounasvaaran talvikisoissa ja vanha mies kauhtunut anorakki päällään kunttusi kipaladulla mäkeä ylös. Pyysin tietä kun ei siinen aikaan ollut konelatuja. Piti kirota; "perkele eikö kuulu". Ukko hyppäsi ladulta umpihankeen ja katsoin kuka noin sitkeä hiihtäjä on? Oli Urho itse ja hävetti, mutta hän sanoi että niin sitä pitää kun on numerolappu rinnassa.
Seuraavana päivä olin huoltamassa 50 km ladunvarressa viimeistä suomalaista "hiihtokuningasta". Urho pysähtyi huoltopisteelle ja näki miten huollettavani sai juomansa ja väliaikatiedot. Urho kysyi mitä juomaa annoit ja jutteli jonkun aikaa kanssani hiihdon kulusta. Ei ilmaissut että olisi tunnistanut edellispäivän tapaamisemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:51

Toni Wirtanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:34

Noriko Salo,Tommy Taberman,Anni Sinnemäki ja Hanna Pakarinen tulee nyt äkkiseltään mieleen.On niitä liuta muitakin julkimoita jotka olen tavannut edellisessä työpaikassani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:53

Mauno Koiviston v. 1968 (oli järjestetty pieni tapaaminen),
Paavo Lipposen (olin 60-luvulla esikoistyttärensä Paulan lapsenvahtina)
ja Timo Soinin (tänään Rovaniemellä, ihan sattumalta hotellin aamiaispöydässä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 20:38

kimi räikkönen, marilyn manson, joey jordison, mika kallio, michael >>schumaher<?? ja wwe painijat trible h rey mysterio ja kane!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 20:46

Useita olen tavannut. Harri Marstion kanssa olin rippikoulussa ja Europarlamentaarikko ent. autourheilija Ari Vatanen on tuttu kuin myös Rovasti Matti J Kuronen. Jone Nikula, Hynynen, Ruikonperän Multakurkku Jaakko tepon kanssa pystybaarissa. Välillä kävi esiintymässä. Paavo Lukander MM-tason kartanlukija, Toni Gardemaister, Ben Furman, Esa Saarinen. Loirin Vesku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 20:55

Hmm. Se oli se yks missi, mutta kukapa sitä enää muistaa. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:02

No kuka kenenkin mielestä on sitten se kuuluisin?
Urheilijoita montakin; Jari Litmanen, Marko Jantunen...
Muusikoita koko suomen parhaimisto kun kaveri aikoinaan järjesti keikkoja ja olin apuna;
Ismo Alanko, Andy McCoy, Tommi Läntinen, Olli Lindholm, Maija Vilkkumaa...
Tampereella istuin monta kertaa saman pöydän ääressä (Ohranjyvä) jo edesmenneen tietomies Jyrki Otilan kanssa, oli todellinen kävelevä tietosanakirja koko mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:54

Pekka Vennamon kanssa tuli käytyä kansakoulua pari vuotta samalla luokalla ja sitä kautta tuli isä Veikkoakin tavattua useammasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 23:04

Paul McCartneyn kanssa ruokakaupassa olen kerran jutellut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 00:15

Ari Vatanen, Marko Björs, ääh... En tunne kuuluisuuksia... Jonkun telkkarijuontajan kanssa oon myös jutustellu ja ehkä töissä on ollut muitakin. Suomen julkkikset on niin pieniä, ettei niitä tunnista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:52

Kysytkö kotimaisisat vai ulmomaisista? Kotimaisista riittää listaa vaikka kuinka alkaen S. Niinistöstä jatkuen A. Stubbiib´n (jos nyt ovat kuuluisuuksia mutta nykyään politiikotkin lasketaan niiksi). Helmut Lotti ainakin on yksi kuuluisuus jonka kanssa olen keskustellut, en pyrkinyt juttusille vaan tuli itse juttelemaan. Listaa kyllä on mutta jääkööt mainitsematta. Indira gandhi on kait "suurin" tunnetuista, kauan sitten oli valtiovierailulla Suomessa ja olin delegaatiossa mukana eräässä vierailukohteessa. Kaikki muut olivat miehiä, olin ainoa nainen ja keskutelimme hetken.
Mukana oli myös miniänsä Sonja ja hänen pieni tyttärensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 11:56

Lenita Airisto, Pirkko Mannola, Jussi Raittinen, Timo Koivusalo, Koivistolaiset, Lea Laven. Muutama muukin, joiden nimet ei nyt tule mieleen. Ai niin Rauli "padding" Somerjoki on yksi näistä unohtuneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:29

Julkkiksia olen nähnyt useitakin ja joidenkin kanssa olen vaihtanut muutaman "hyvää päivää"- sanan.
Martin Saarikankaan kanssa teimme erästä projektia, jossa hänellä oli "hieman" suurempi rooli.
Jopesta minulla on eräiltä yksityisiltä synttäreiltä n. varttitunti kännykkäkameran videota hänen esiintymisestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:49

Harry Belafonten kanssa olen syönyt yhden illallsien samassa (6 hengen) pöydässä. Tämä- tapahtui 1976 Vancouverissa eräässä pienessä mutta maineekkaassa Kuubalaisen pakolaisperheen ylläpitämässä ravintolassa. (Harry oli siellä pelaamassa golfia ja minä sukuloimassa). Mieleenpainuva parituntinen.