Ovatko oravat kadonneet? Meiilä päin näkyi vielä viime vuonna. Tänä keväänä en oo tavannu ensimmäistäkään.

Avainsanat: orava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 16:17

Meidän pihapiirissä pyörii ainakin kaksi kurrea, toinen niistä vieraili tänäkin aamuna terassillamme. On ne vaan söpöjä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 16:22

Meillä niitä löytyy. Viime keväänä ja kesänä oli enemmän.
Söpöjä petoja.
Meillä orava vieraili viime kesänä pääskysen pesällä tuhoisin seurauksin !!!
Harmi, koska pääskyset olisi niin mukava pitää omassa pihapiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 16:29

Yhden ison näin tuolla messuilla, jakeli lapsille karkkia. Kyllä meidän aidalla yksi nököhammas käy taiteilemassa, ja lähellä olevan koiratarhan lintulaudan ne ovat kansoittaneet vai pitäisikö sanoa oravoittaneet, tänneköhän ne teidän oravat ovat sitten tulleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:33

Ehkäpä ovat pesimisvaiheessa.Meillä niitä on monta!Mökillä muutama ihanuus tappelivat puusta! :):

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:39

Nurmella noita juoksentelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:42

Kyllä niitä näkyy joka päivä, käyvät pähkinöitä syömässä pihallamme, nyt niillä tuntuu olevan kovat kilpailut naaraasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 16:44

Tuuppa tänne P-karjalaan, täällä niitä suorastaan vilisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:59

meillä näkyy:) koirien ja ihmisten iloksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:01

Tervetuloa myös tänne Espooseen, juuri viime viikolla kävi hirmuinen vilske lähimännikössä kun laskujeni mukaan 5 oravaa kirmailivat puissa niin, että kaarnat pölisivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:13

kyllä niitä aina sillon tällön näkyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:18

Meillä työpaikan vieressä on metsikköä ja ikkunasta oon nähny montakin kertaa kurre pariskunnan. Viimeksi viime viikolla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:31

Kyllä niitä on meillä oli sähkö langalla tänään kaksi oravaa kovasti ne kähläs toistensa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:51

Kyllä meidän pihassa ihan kesyjä oravia. Yhtenä päivänä tuli ihan sisälle moikkaamaan,kun ulko-ovi oli auki.
Ennätti kiertää koko alakerran,kiipesi keittiön verhoja ylös,osasi sitte ulos taas ovesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 17:57

tossa justiinsa näin pari oravaa puussa. täältä eio le kadonnut mihinkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:04

on täälläkin kurreja tiputtelemassa käpyi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:42

On oravia, näyttävät vain v'h'n huonovointisilta, laiha häntä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:03

On niitä ainakin täällä näkynyt ihan normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 22:39

On niitä näkynyt. Vuodenaika vaikuttaa "näkyvyyteen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 00:19

Meilläkin on oravia aika paljon. Käyvät pihassa lintulaudalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:33

Sinun pihallasi taitavat kissat olla lisääntyneet?
Täällä oravat voivat paksusti.