Mitkä ovat Lempi värinne? Tummat vai vaaleat sävyt? Minkä väriset ulkoilu vaatteet lenkille?sekä millä vaateilla lenkille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 16:25

Punamustaa näkyy naulakossa roikkuvan ulkoilutamineissa. Vaaleahkot ovat muuten värini.
Lenkkarit ja verkkarit ovat lempiulkoiluasuni. Mustaharmaata ja hieman punaista. Muuten kesäisin shortsit ja hiaton t-paita.

Kysyjän kommentti

KIITOS IDA SINUULE TÄSTÄ VASTAUKSESTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 16:14

Valkoinen ja vaaleanpunainen ovat suosikkivärejäni. Sisustuksessa varsinkin suosin valkoista hyvin paljon. Lenkillä käyn säästä riippuen joko valkoisessa ulkoilupuvussa, jossa vähän siniharmaata tai sitten puna-harmaassa ulkoilupuvussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:26

vahvat värit ovat enemmän mieleeni. Lenkki vaatteissa mustaa ja lilaa tai mustaa ja limen vihreetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:44

Talvella tummemmat värit, kesällä vaaleat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:46

Maarit3 kans sama juttu.Lempivärini on sininen,mutta pidän enempi vaaleista väreistä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:58

räväkkää sen olla pitää.. tykkään tummana ihmisenä sitruunankelt, sähkönsin, puolukanpun, myös musta ja valk käy:) olen tarkka väreistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:04

Suosin kaikkia luonnonsävyjä, eniten tiilen väriä ja pellavaa sekä okran eri sävyjä. Niiden sekaan armeijan vihreää ja hentoa vaaleanpunaista. Näin keväällä olen rohkaistunut käyttämään keltaista ja oranssia. Ulkoillessa housut ovat joko valkoiset tai mustat ja takki housujen vastakkainen väri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:15

punanen ja musta. musta takki ja mustat housut. enää en käytä tuulihousuja, paitsi jos lämpötila nnyt taas laskee nollaan. fleece tuulitakin alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:48

Tummanvihreä ja ruskea on mulla lempivärejä, niitä myös usein löytyy vaatteistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 17:58

tummat sekä maanläheiset värit ovat eniten mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:24

nykyisin paljon mustaa ja luonnon värit ovat parhaat, kun olen syysihmisiä...syysväritkin silloin sopivat parhaiten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 19:35

Punaisesta ja mustasta tykkään.Tosin lenkille pukeudun tuulipukuun joka on valkoinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 20:57

Violetti ja keltainen on ne kestosuosikit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:14

Värillä ei väliä. Mielellään ei kovin vaaleat. Verkkarit on ulkoillessa mukavan joustavat.

Lähteet:
Ei muotitietoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:47

Pidän oliivinvihreästä,keltaisesta,tiilenpunaisesta taivaansinisestä,okrasta.Lenkille verkkarit pusakka ja hyvät lenkkarit,ne on tärkeät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:57

ei värillä väliä kunhan ovat tumman siniset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:38

Farkut, verkkarit ja tuulipuku ovat sinisiä. Juhlavaatteet mustia, paidat valkoisia.
Ainoastaan kravatin väri vaihtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 16:51

Pidän valkoisesta ja vaaleansinisestä. Lenkille ottaisin mieluiten vaaleansinisen :D