Vähentääkö nämä upeat ilmat kiinnostustasi istua tietokoneen äärellä vastailemassa Napsulaisten kysymyksiin?

Avainsanat: kauniit kevätpäivät ulkoilemassa vai tietokoneella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 13:46

Kyllä vähän, mutta töiden lomassa joutaa koneellekin vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 13:50

tunnin päästä alkaa netissä formulat,nyt ei ilmat vaikuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:57

Istahdin tauolle kiireiden lomassa. Olisipa aikaa päivää paistatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 14:07

nyt iltapäivä kahfet ja sit taas ulkoilee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 14:22

kyllä vähentää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 14:45

Ruokaa valmistellu, koht pojat lapsineen tulos syömään, katan just pöytää ja formuloitkin pitäisi ehtii kattoo (alkaa just), huh, kiirettä taas pitää, pihaakin pitäis viel ehtii haravoimaa..., joo-o, kyl tää lämmin ilmakin pikkasen rajottaa napsutteluu, nyt laitan koneen kiinni, kunnes nuot ovat syöneet ja lähteneet koteihinsa kukin taholleen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:46

Ehdottomasti vähentää. tulee ulkoiltua jatkuvasti eikä aikaa koneella istuskeluun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:09

Kyllä vaikuttaa koska tekee mieli puuhastella kaikkea ulkona kun on kauniit ilmat.minä en formuloita seuraa en jaksa keskittyä semmoisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:20

no eipä oikeestaan.. en oo ulkoillut yhtään enempää ku ennenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 15:23

Ei vähennä kiinnostusta. Eihän siellä pihallakaan aina jaksa olla. Itse kävin messuilla tässä välillä. On sillä hyvä ääni sillä Isto Hiltusella - ja mikä näkö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 15:47

Ei vähennä koska ulkona on kauhea keli -aurinkoista ja lämmintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:15

Vähentää, olin ulkona koko päivän, mutta iltapäivällä alkoi tuulemaan kovasti. Krookukset aukenivat kukkimaan tosi nopeasti ja tulppaanitkin jo pilkottavat maasta. Nyt lepäilen ja yöksi töihin. Ei tosiaankaan ole malttanut sisällä olla eikä tietokoneen kimpussa...vapuksi taas on luvattu kylmää...saapa nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:54

Kyllä vähentää,tosin olin viikonlopun mökillä eikä siellä nettiyhtetyksiä....Haravoin koko viikonlopun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:05

Kyllä selvästi on vähentänyt, nytkin ehdin vain pikaisesti kurkistamaan. Kyllä ulkoilma houkuttaa enemmän kun se on niin harvinaista herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:15

Tulin pihalta syömään ja lepäämään. Kurkkaan mitä tänne kuuluu ja sitten taas hommiin.

Eikös paheitten summa ole vakio. Jos en saa nukutuksi, istun sitten yöllä koneella. Tasan se taitaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:20

Vähentää, eilenkin olin melkein koko päivän pihalla. Illalla vasta istahdin tähän koneen ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:16

Kyllä vähentää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:52

Kyllä se vähentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 20:56

Kyllä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:55

Kyllä voi vähetä napsuttelu,kun on hyvät ilmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:58

ilman muuta vähentää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 23:41

Jääkiekon takia on minulla vähentynyt tämä ilta-Napsuilu. Kevät ei ole siihen vaikuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 00:30

Napsuilu on siirtynyt yhä myöhennäksi, koska tulee oltua aika paljon pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:38

Kyllä vähentää lähden kohta ulos hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:41

ajankäyttö jakaantuu eri tavoin eri aikoina ja siihen vaikuttaa selvästi sää rajoituksineen ja mahdollisuuksineen